Pagina's

dinsdag 28 juli 2015

Waterval kaart

Waterval kaart.
Deze heb ik vroeger wel een aantal keren gemaakt. Toen nog met de plaatjes van Marjolein, Die lenen zich hier mooi voor. Ik zal nog eens kijken of ik er een een foto van heb.
Maar ook de plaatjes van Eline zijn erg leuk om op deze kaart te gebruiken.
En een babykaart komt altijd wel van pas.

De foto's kreeg ik niet helemaal duidelijk door het licht.
De achtergrond is vellum, dat had ik nog liggen.
Is ook wel weer eens leuk om te gebruiken, en het past natuurlijk
leuk bij de plaatjes.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van:

3 opmerkingen:

  1. Hoi Nicolette,
    je watervalkaart is prachtig, mooi papier en plaatjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Nicolette wat een lief babykaartje heb je gemaakt.
    Mooi papier en plaatjes heb je gebruikt ,past allemaal perfect bij elkaar....schitterend!!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooi kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    PS: Ik ben gelijk je nieuwe volger...:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette