Pagina's

donderdag 1 september 2016

Een aantal borduurkaarten

Hallo lieve lezer.
Vandaag laat ik een aantal borduurkaarten zien die ik de afgelopen weken gemaakt hebt.
Ik had een aantal maanden geleden bij Ons borduurkaartenblog gewonnen en heb van de prijs deze kaarten gemaakt.

Gisteren heb ik met mijn man nog een mooie fietstocht gemaakt in de omgeving van Apeldoorn/ Beekbergen/ Hoog Soeren. Hij kon een dagje vrij nemen en zo hebben we een heerlijke dag gehad. Het leek bijna wel even vakantie.

En dan morgen nog een leuke dag in het vooruitzicht.
Ik ga samen met mijn zus Caroline naar de Knots Gekke Kaarten dagen in Den Bosch toe.  Heb er zo'n zin in.
Jullie horen nog wel hoe het geweest is.


13 opmerkingen:

  1. Het prachtige kaarten geworden Nicolette. De kleuren zijn allemaal erg goed gekozen bij de plaatjes en allemaal mooi geborduurd.
    Tot morgen!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten heb je gemaakt, prachtige borduurtjes en mooie plaatjes, veel plezier morgen.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi je geborduurde kaartjes...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten, Nicolette.
    En veel plezier op de beurs morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie serie Nicolette, allemaal heel fijntjes geborduurd, daar zitten vast heel wat uurtjes in.
    Heel veel plezier morgen en de groeten aan je zus ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nicolette wat een prachtige kaarten. Hele mooie patronen. Wat heerlijk dat jullie zomooi hebben gefietst. Hebben wij vanmiddag ook gedaan. Nabij Assen. Ook heerlijk. Lekker buiten.zonnetje erbij. Genieten. Veel plezier morgen op de beurs. Het is mij te ver. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie borduurwerkjes en kaarten!
    geniet van jullie uitstapje naar Den Bosch
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat vind ik nu eens leuk zeg, het is voor het eerst dat ik zie dat iemand die de prijs bij Ons borduurkaartenblog heeft gewonnen, ook gebruikt, wat top van je Nicolette, ze zijn alle 3 prachtig, mooi gemaakt hoor.
    Veel plezier morgen me Caroline op de KGKDagen, neem een dikke portemonnee mee, wamt o daar is zoveel te koop.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie borduurkaarten heb je gemaakt met je gewonnen prijs! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad in Den Bosch!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten heb je gemaakt Nicolette. Ben benieuwd hoe jullie dag op de beurs is geweest!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij hebt je prijs goed besteed Nicolette. Mooie kaarten met nog mooiere borduurpatroontjes.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow....wat heb je prachtige kaarten gemaakt Nicolette! Ik las net bij je zus dat het gisteren weer gezellig was!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige serie borduurkaarten, Nicolette.Heel mooi gemaakt.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette