Pagina's

vrijdag 27 oktober 2017

Proost!

Hallo allemaal,

Vorige week was de oudste zoon van mijn vriendin jarig. Ik heb voor hem deze kaart gemaakt. Het is best moeilijk om kaarten te maken voor jongeren.
Maar ik denk met de plaatjes van Syta en wat strakke mallen het best goed gelukt is.

Vanmorgen bij de HobbyVoordelig het nieuwe, mooie Maja design papier, Joyous Winterdays gekocht.
Ik heb er al even in gekeken en er zitten weer prachtige vellen in.
Ik kan weer even vooruit.....

***
Deze kaart doet mee bij:

daisychain
craftingfromtheheart
craftrocket
creativecraftcottage

En met deze kaarten was ik spotlight winner en winnaar


16 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een goed geslaagde mannenkaart nicolette, iedereen heeft moeite met mannenkaarten volgens mij.... gefeliciteerd met je winnende kaarten, die zijn ook erg leuk.
    Fijn weekend en lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart voor een 23 jarige.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker stoer deze mannenkaart. Zo'n plaatje met tekst is altijd leuk.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en stoere kaart heb je zo gemaakt, Nicolette.
    En gefeliciteerd met je winnende kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie mannenkaart Nicolette en het papier van Maja is echt prachtig, het viel vandaag ook op de mat bij mij..
    Leuk dat je weer in de prijzen viel,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een hele leuke jongenskaart geworden hoor!
    En gefeliciteerd met je winnende kaartjes!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele leuke en stoere kaart.
    Inderdaad heel moeilijk maar deze kaart is super gelukt.

    fijne avond Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave, stoere mannenkaart Nicolette!
    Proficiat met je winnende kaartjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is zeker leuk zo op deze manier. Syta heeft daar inderdaad leuke plaatjes voor. Niet teveel frutsels en het is al leuk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe kaart Nicolette. Proficiat met je toppertjes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeeel mooi mannenkaart Nicolette...mooi strak met een leuk plaatje erop...
    Ook nog gefeliciteerd met je topplaatsjes....geniet maar lekker van die eer...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart!! Gezellig dat je meedoet bij Craft Rocket Challenges.
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi mannenkaartje geworden, stoer.
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. stoere mannenkaart Nicolett! toffe creatie.
    En proficiat met je winnerskaartjes.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette