Pagina's

zondag 19 november 2017

Condoleance kaart

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een condoleance kaart om te laten zien.
Ik heb deze kaart voor mijn collega gemaakt. Haar man is afgelopen zondag, na een val van een ladder, overleden. Zo verdrietig.
Omdat ik dus snel een kaart nodig had, heb ik deze keer een kaart van creanancy als voorbeeld gebruikt. Ze heeft prachtige kaarten gemaakt.

Helaas is de tekst niet overal goed gelukt. 
Misschien maar een stempelhulp voor mijn verjaardag vragen.
En door de foto lijkt het nu net zwarte inkt en papier, 
maar ik heb bruin gebruikt.

Vanmiddag gaan we met het koor optreden in een verzorgingshuis waar ik ruim 20 jaar geleden heb gewerkt. Leuk om daar weer even binnen te zijn.

***

Deze kaart doet mee bij



Fijne zondag.


22 opmerkingen:

  1. Hoi Nicolette,
    wat een triest verhaal! Vreselijk om dat mee te maken. Mooie kaart heb je je voor je collega gemaakt.
    En veel plezier met het optreden. Er zullen niet veel bewoners nog in leven zijn, maar wie weet zijn er nog collega's van toen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een droevig verhaal !
    Het zal je maar gebeuren !
    Je kaart is mooi !
    Veel plezier met optreden !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat erg!! Zo triest. Je kaartje is mooi en ook die blogpost van Nancy is mee bijgebleven. Ik vind het een mooi concept voor sterkte kaartjes. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie en stijlvolle kaart heb je ervan gemaakt, Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een triest verhaal Nicolette....zo erg!
    Je hebt een mooie kaart gemaakt....hopelijk geeft dat een beetje troost.
    Groetjes en veel plezier vanmiddag met zingen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is echt heel triest Nicolette
    Lief dat je een kaartje voor haar maakte en zo'n stempel is echt een aanrader.. Veel plezier vanmiddag,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit condoleancekaartje Nicolette...wat triest voor je collegaatje..en deze kaart zal zeker wel een beetje troost geven Ik wens je een leuke middag in het verzorgingshuis, je zal vast wel oude bekenden tegenkomen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vreselijk Nicolette! Je kaart is heel mooi geworden, hopelijk doet het je collegaatje goed in deze heel droevige tijd!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een verdrietig voorval Nicolette, je kaart voor je collega is prachtig geworden, ze zal het zeker waarderen. Een leuke middag toegewenst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje, wat erg voor je collegaatje...het zou je maar gebeuren. Je hebt een prachtig kaartje gemaakt voor dit trieste gebeuren. En een stempelhulp kan ik je aanbevelen, dan gebeurt dit niet meer! Veel plezier met het koor morgen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een verdrietig nieuws Nicolette en zo afschuwelijk voor je collega.

    Je hebt wel een hele mooie en stijlvolle kaart gemaakt. Ik heb ook net een stempelhulp besteld, ben benieuwd. Netjes stempelen blijft voor mij ook een uitdaging hoor.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schrik hiervan!
    Wat erg voor je collega.
    Ik heb mijn man vandaag op het hart gedrukt dat hij niet alleen op de ladder mag. Hij moet deze week, van ons blok, de goten blad vrij maken. Hij wil dat in zijn eentje doen. Geen denken aan, na dit verhaal!
    Je hebt een prachtig condoleance kaart gemaakt.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een hele mooie snelle condoleance kaart gemaakt. Wat een triest verhaal. Zo zie je maar een ongeluk zit in een klein hoekje..... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach wat een triest verhaal...helaas zijn dit soort kaartjes ook nodig maar hij is erg mooi geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat erg om dat mee te moeten maken, zo verdrietig. Je hebt een mooie condoleancekaart voor je collega gemaakt om te laten weten dat je aan haar denkt.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een verdrietig verhaal, heftig zeg. Je condoleance kaartje voor je collega is prachtig.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie en stijlvolle condoleance kaart heb je gemaakt. Wat een vreselijk verhaal.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel verdrietig Nicolette maar wat een mooie troostvolle kaart!
    Een hele mooie stempel!
    En was het zingen nog leuk?
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat erg voor je collega om zo je man te verliezen. Je hebt een mooie condoleance kaart voor haar gemaakt met mooie tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie kaart, maar wat een trieste aanleiding!
    Fijn dat ik je kon inspireren.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card, lovely image and design! Thank you for sharing with us over at Love To Scrap! Hope to see you again!
    Sherry x - DT for Love To Scrap
    Loose Stitches and Unraveled Threads – My personal Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette