Pagina's

dinsdag 12 december 2017

Hohoho

Hallo allemaal,

Ik kom mijn hobbykamer binnen en de kaarten molen is leeg. Wat een leeg gezicht. Bijna alle kerstkaarten zijn geschreven. Straks de laatste schrijven. Wat een klus.
Maar ik heb nog niet alle kerstkaarten laten zien.
Dit is een "snelle"kaart. De leuke klok van DDD weer gebruikt en verder aangekleed uit een 
stansblok van Noor.

Wil je nog meedoen aan mijn verrassingscandy?
Klik dan hier.
Ik heb al een aantal kaarten binnen 😃

***

Deze kaart doet mee bij:
cardmania
cagic

En de afgelopen week had ik weer een aantal top noteringen met deze kaarten
Craft rocket- Alphabetchallenge- create and inspire- knutsel en kadootjes-
 carefting from the haeart


Fijne dag!

29 opmerkingen:

  1. Mijn kaartje voor jouw verjaardag is onderweg Nicolette, alvast een fijne dag gewenst.
    Mooi is die klok hoor, eeg leuk gedaan. Ik heb weer lang niet genoeg kaartje gemaakt voor de kerst. De laatste week nog maar iets eenvoudigs proberen te maken en anders maar gewoon iets kopen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige deze kerstklok, mooi gemaakt! Succes nog met schrijven van de laatste kerstkaartjes.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze klok !!!!
    Succes met het schrijven van alle kaarten !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snel maar wel een heel leuk gepimpte kerstklok Nicolette en weer gefeliciteerd met je mooie winnertjes!!
    Ik ben eindelijk klaar, vanmiddag gaan ze op de post!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstklok. En gefeliciteerd met al die toppertjes! Top!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nicolette,
    Wat een werk ieder jaar weer hè, die kerstkaarten... Toch vind ik het wel leuk als ik andere blij kan maken met een zelfgemaakte kerstkaart.
    Je snelle kerstklok vind ik heel mooi geworden. Ik zie dat je bijna jarig bent. Een kaartje ga ik niet meer redden.. Maar ik wens je wel alvast een hele gezellige dag toe!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje weer hoor. mijn kaarten zijn net op de bus. Was weer een klus om te schrijven haha.
    En gefeliciteerd met je winnende kaartjes! Welverdiend hoor, allemaal erg mooi.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nicolette,
    Jouw verjaardagskaart is gisteren op de post gegaan.. Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt en wat leuk dat je weer in de prijzen viel,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie klokkaart, Nicolette.
    En gefeliciteerd met al je topplaatsjes, Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart gemaakt. En gefeliciteerd met je nominaties. Super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je weer een mooie kaart in klokvorm gemaakt Nicolette. Leuk gedecoreerd, gefeliciteerd met je topplaatsjes, blijft leuk toch?
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stunning work! and thanks for sharing with us at Crafty Calendar hugs Sue J x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige Klok kaart Nicolette! gefeliciteerd met je top plekjes....vier maar liefst!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kerstklok en leuk die bingokaarten. Mooie babykaart maakte je door er twee te combineren.
    Gefeliciteerd met je topplekjes, super en zeker verdiend.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor de TIP Nicolette, om ook de sketch te plaatsen...lief dat je het doorgaf.

    Je kerstklok is schitterend, en van harte met je TOP noteringen, altijd heel leuk.
    Hier zijn de kerstkaartjes gisteren op de post gegaan..

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd Sarah en een leuke dag gewenst! Je klok is prachtig gemaakt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte Gefeliciteerd Sarah met je verjaardag en maak er een leuk feestje van! Je kerstklok is mooi geworden en ben nog bezig met de laatste kaarten!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wens je een hele fijne dag toe.
    Je kerstklok is erg mooi.
    Ook gefeliciteerd met je toppertjes.
    Veel plezier en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook snelle kaarten kunnen héél leuk zijn.... dat bewijst deze kaart!
    Toppertje hoor!
    Proficiat met je prijzen.... stuk voor stuk juweeltjes!

    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kerstklok,Nicolette.Gefeliciteerd met al je top kaartjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat grappig met die klokken!
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat je maar een snelle kaart noemt...
    Heel mooi!
    En vandaag is jouw dag, jarig, en dan nog zo'n bijzondere verjaardag! Proficiat met je halve eeuw! Ik hoop dat het een heel gezellige toffe dag is voor je!
    lieve groeten
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag !
    Mooie klok kaart .Gefeliciteerd met je top kaartjes .Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Je kaart is prachtig!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kerstkaart. En gefeliciteerd met je winnende kaarten
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Nicolette,
    ik hoop dat je een heel fijne verjaardag hebt gehad en dat mijn kaart op tijd was.....

    Je kart is prachtig. Veel te zien. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a lovely bell. Lots of bits and pieces. Thanks for sharing with us at Come and Get It Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Stunning card
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Wishing you a Blessed Christmas and a Happy New Year.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful,

    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette