Pagina's

donderdag 18 januari 2018

Kerstkaart week 3

Hallo allemaal,

Vorige week zag ik op Facebook een leuk model kaart voorbij komen, en heb deze van de week zitten maken. Deze kaart ik nog wel een keer zien.
Ik vond hem zo leuk dat ik er ook een kerstvariant mee gemaakt hebt.


De afdrukje van de witte mal heb ik jaren geleden een keer van iemand gekregen en vond het
nu de hoogste tijd om die een keer te gebruiken, haha.
Het plaatje is van Syta en het papier is van Noor.
De foto is wat donker. Maar ik plaats hem toch maar.
Misschien probeer ik morgen wel een nieuwe te maken.

***
Deze kaart doet mee bij:

29 opmerkingen:

  1. Hij is erg mooi Nicolette. Ik ga het model ook een keed proberen, ziet er indrukwekkend uit haha.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een prachtig exemplaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, wat een bijzonder model, Nicolette!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een heel mooie kerstkaart Nicolette!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Nicolette, mooi model! Bedankt voor je deelname bij 52 weeks to Christmas.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi model Nicolette. Erg leuk zoals je de materialen hebt gecombineerd. De kaart is prachtig geworden. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Nicolette!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi model en super aangekleed !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me ingewikkeld maar ziet er heel mooi uit Nicolette!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf modelletje en een super mooie kaart ermee gemaakt, Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is inderdaad een schitterend kerstkaartje Nicolette, zo een gaaf modelletje..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan zeker als kerstkaart modelletje. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi en een leuk model Nicolette!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nicolette,
    het is echt een leuk model, ik had hem ook gezien bij Jenine,alleen de achterkant vind ik minder met de kleine reepjes,of heb jij daar iets op gevonden..
    Heel leuk hoe je het papier gebruikt hebt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart, super-mooi model, mooi plaatje en papier ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful. Thanks for joining us at Holly & Ivy.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful. Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Nicolette!
    Heel leuk model ...ook leuk om te maken ben er ook mee bezig geweest.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is de kaart gaaf geworden Nicolette en dit model is ook zo leuk!

    Fijn weekend!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een knap modelletje ! supermooi uitgewerkt
    fijn dat je er deze week bij bent,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sehr schoen geworden, Deine Karte. Liebe Gruesse Ella DT Creative Moments

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtig model en een hele mooie kaart!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hai naamgenootje,

    Het is inderdaad een heel leuk modelletje! Super mooi papier heb je gebruikt waardoor het allemaal een prachtig geheel is geworden! Wauw!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooi kaartje,en leuk modelletje,misschien op mijn lijstje zetten van uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig! Thanks for joining us at Crafting from the Heart Challenge Blog.
    Bye, Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit is zeker een leuk model, ook mooi afgewerkt Nicolette! Mooie plaatjes van Syta hè, ik heb ze ook. Vind ze soms zo mooi dat ik ze niet gebruik hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette