Pagina's

donderdag 23 augustus 2018

Kerstkaart week 34

Hallo allemaal,

Zo als ik vorige week schreef was de kaart die ik gemaakt had niet naar mijn zin.
Ik heb een aantal aanpassingen gedaan en nu laat ik hem toch maar zien.
Misschien komt het door de kleuren? Ik hou niet zo van rood, maar het komt terug in het papier, en blauw en wit maakte het zo flets.
De sterrenmal is nieuw en is van Ali.
De cijfers zijn van MD.
Het papier komt uit een oud blok van Studio light.

***
Deze kaart doet mee bij:

23 opmerkingen:

  1. Misschien komt het omdat de rode muts zo prominent aanwezig is? Al komt hij er qua kleuren perfect bij. Het papier is erg mooi en de kaart is leuk met al die sterren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kaart wel leuk Nicolette!...maar ik houd dan ook wel van rood.
    Leuke sterren heb je gebruikt. De tickets zoals jij ze noemde op mijn kaart zijn van Noor Vintage Flourishes Notities..gebruik ze inderdaad vaak.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart prachtig Nicolette, alles past heel mooi bij elkaar, ook qua kleur. Zou zonde zijn dat je die niet niet zien!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kerstkaart Nicolette ! Mooie combinatie van je papiertjes echt heel mooi hoor .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het plaatje knalt er echt uit, je hebt het mooi opgelost met al die rode accenten, heel mooi gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk deze kerstkaart Nicolette. Mooie frisse kleuren. Leuk zoals je de papiertjes hebt gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kerstkaart hoor Nicolette! Kleuren passen prachtig bij elkaar!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik houd wel van rood en ik vind jouw kaartje, heel erg mooi. Echt waar.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind het een leuke kerstkaart geworden, Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kerstkaart heb je gemaakt Nicolette!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een heel mooie kaart geworden, toffe kleuren en super versierd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De muts is echt wel de blikvanger, maar je hebt je kaart heel mooi uitgewerkt met de rode accenten vind ik!
    Groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toch heel erg leuk gedaan Nicolette!
    Soms heb je dat he.....en rood is ook niet echt mijn kleur....haha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Rood is helemaal mijn kleur. I krijg altijd wel een compliment als ik kersroods aan heb. Grappig...voor kaarten is het niet mijn favoriete kleur, maar jij hebt het perfect in balans vind ik. Juist door het blauwe, dat makt de kaart niet heel druk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het mag dan niet jouw kleur zijn, deze kaart heb jij toch schitterend gemaakt. Maar ik begrijp jou wel, ik gebruik rood ook alleen maar voor snavels of zo, maar met kerst mag het helemaal. Jij heb het rood mooi verdeeld en dus niets mis met deze kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind hem ook heel erg mooi geworden Nicolette. Vrolijk met al die rode accenten en het past perfect bij het plaatje. Ik denk ook dat hij anders saai was geweest. Zelf ben ik gek op rood en heb dat ook wel aan als kleding. Deze kleur zit ook in mijn kleurenpalet wat ik ooit eens heb gekregen bij zo’n kleuradviseuze.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal leuk is dit geworden, geslaagd kaartje en rood doet het altijd goed op kerstkaartjes
    blij dat je deze week weer van de partij bent !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat is deze leuk geworden met de kerstmuts
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hahaha, ik denk dat het meer je eigen gevoel en smaak is Nicolette, maar ik herken wel wat je schrijft hoor. Ik vind het wel een erg leuke kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. How cute! Love that Santa hat! Thanks for sharing with us at The Merry Christmas Challenge Blog!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind deze kerstkaart wel heel erg mooi!
    Vooral met het rood, geeft het een frisse uitstraling.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fabulous! Thanks so much for playing with us at The Merry Christmas Challenge. Hope to see you again soon :)


    michelle (The Merry Christmas Challenge DT)
    Purple Monkey Moments

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette