Pagina's

zondag 24 februari 2019

Happy birthday

Hallo allemaal,

Vandaag is Wilma, freubelmina, jarig.
Ik heb voor haar deze kaart gemaakt. 
Naast het borduren op kaarten, vindt Wilma het ook leuk om te haken. 
Vandaar dat ik dit plaatje heb gekozen voor haar.
De basis is een mal van de Action.
Het papier is van Maja design
De mallen zijn van Joy, MD, en Ali.
Vrijdag zijn Caroline en ik naar de beurs geweest.
Ik heb weer leuke spullen gekocht en gistermiddag heb ik al een kaart gemaakt met mijn nieuwe mallen.

***
Deze kaart doet mee bij:


23 opmerkingen:

  1. weer een mooie kaartje heb je gemaakt en leuke spulletjes heb je op de beurs gescoord
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat is een leuke kaart voor Wilma. Moiie combi qua papier en afbeelding. De details zoals bloemetjes en kant maken de kaart helemaal af.
    Goed gescoord op de beurs. Mooi papier en ik zie een bekende naam staan.... Syta. Leuke malletje's ook. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart heb je gemaakt voor Wilma , Nicolette.
    Leuke spulletjes gekocht op de beurs.
    ik was donderdag met Renate geweest.
    Fijne zondag.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart en super leuke spulletjes gescoord op de beurs.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je voor Wilma gemaakt, Nicolette.
    En veel plezier met je nieuwe spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart voor Wilma!
    Mooi zacht van kleur.OOk de Action mal is super. Moet er maar weer eens naar toe:)
    Ook heb je leuke dingen gekocht op de beurs, heel veel plezier met freubelen.
    Ben benieuwd wat voor mooi daar weer vanaf komt:)
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart voor de jarige! En wat heb je leuke spulletjes gekocht op de beurs!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier met je nieuwe spulletjes.
    Mooi kaartje voor de jarige Wilma.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart voor Wilma, die zal ze zeker mooi vinden.
    En ook jouw spulletjes zijn zo leuk!
    Ik ga zometeen (EINDELIJK) aan de gang met mijn nieuwe spulletjes haha.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je voor Wilma gemaakt en leuke spulletjes gekocht,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke spulletjes ...Heel veel plezier ! Ik ben niet geraakt bij de beurs zal voor de volgende keer zijn .
    Super mooie kaart voor Wilma Nicolette.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart voor Wilma!
    Je kunt weer even vooruit, leuke hobbyspulletjes geschoord hoor.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaaaaa deze mooie kaart staat hier prachtig te pronken,nóg zoveel mooier dan op de foto!!
    Zoveel mooie details en dan dat leuke haakwerkje erop, erg attent van je Nicolette! Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart heb je voor Wilma gemaakt. Lief die roosjes in de kleurtjes van het haakkatoen op het plaatje. Dat ruitjespapier geeft ook een gezellige uitstraling aan de kaart vind ik. Leuke spulletjes heb je gevonden op de beurs.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card with such awesome accents!!! Thanks for joining us this month at Creations in Pink, we hope to see you again next time. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart heb je weer gemaakt Nicolette! En wat heb je leuke spulletjes gekocht zeg, ik heb de foto even vergroot om het goed te kunnen zien ;-).

    BeantwoordenVerwijderen

  17. Gezellig dat je meedoet bij Creative Sketchy Girls. Succes!
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful Thank you for joining us at Creatalicious Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card. Thanks for joining the challenge at Love to Craft Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie creatie Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Wonerful card Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    XX
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful project. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge. Hope to see you again.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. deze had ik dus gemist, prachtige kaart voor WIlma, past mooi voor haar!
    toffe beursbuit ook!
    Dankjewel voor het meedoen bij Creative Sketchy Girls!
    Nancy DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette