Pagina's

donderdag 14 maart 2019

Kerstkaart week 11

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje aan jullie.
Bij sommige van jullie zie ik een mooi watermerk op jullie kaarten staan.
Hoe komen jullie hieraan? Zelf gemaakt? Of gekocht?
Ik ben al heel lang op zoek naar een mooi watermerk.
Of is er iemand die dit voor mij kan maken# durf te vragen😉
Ik hoor graag van jullie.

Maar dan nu de wekelijkse kerstkaart.
Ik heb een stitch and do kaart gebruikt.
Het plaatje is van Yvonne's creations.
Ben een beetje oude knipvellen aan het opmaken.

***
Deze kaart doet mee bij:

Fijne dag!

29 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart heb je gemaakt, Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Nicolette.
    Ja heeft mijn zus ooit gemaakt voor me deze watermark, sorry kan je niet helpen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Nicolette, je borduurwerk past prachtig bij het plaatje...
    Wij hebben ook geen watermerk...dus heb geen idee.
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Nicolette! Mooi geborduurd.
    Ik heb geen watermerk, weet ook niet hoe dat moet.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi borduurkaartje!
    Ik heb diverse watermerken gekregen van de merken waar ik voor 'werk'.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart! Van watermerken heb ik geen verstand helaas.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart heb je weer gemaakt ik heb mijn watermerk gemaakt in psp ik kan wel dezelfde maken als die van mij me t jou naam laat maar ff weten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een schattige kaart, zo'n lief plaatje en prachtig borduurwerk ! Ik heb geen watermerk, kan je helaas niet helpen. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief kaartje zo Nicolette! Wat betreft het watermerk wil ik wel iets voor je proberen, ik weet alleen niet of het lukt. Ik mail je dan nog wel even goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi kaartje en leuk plaatje! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart met dit borduurtje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart Nicolette.
    Ik vindt borduren ook best leuk .
    Een watermerk maken,weet ik ook niet .Jammer
    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje en handig om je plaatjes op te maken.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kerstkaart Nicolette. Mooi geborduurd en lief plaatje :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schattige kerstkaart met een mooi borduurtje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie geborduurde kerstkaart met en lief plaatje. Ik heb laatst digi's gewonnen, maar heb toen een watermerk laten maken, blij dat dat kon,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zou ik ook wel willen een watermerk en zie hier een paar dames staan die weten hoe dat moet, ga ze benaderen.
    Leuk borduurwerk met een schattig plaatje!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart en leuk plaatje!
    Een watermerk staat ook al lang op mijn verlanglijstje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig borduurtje, blijft mooi met zo’n prachtig plaatje! Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart. Helaas kan ik je ook niet helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi en fijn kerstkaartje Nicolette
    weer zo een mooi borduurtje erop..
    En ja ik heb ook een watermerk...zelf gemaakt met PSP en opgeslagen in een png bestand....
    Fijn dat je weer meedoet bij 52 WTC
    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi kerstkaartje Nicolette. Mijn gewone watermerk is eenvoudig getypt in een fotobewerkingsprogramma, opgeslagen als afbeelding en dan voeg ik die gewoon telkens als extra laagje op mijn foto. Zou ook nog wel eens een mooie willen proberen maken met een kleine afbeelding bij, maar dat wordt nog wat oefenen...
    Fijn weekend
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart, prachtig borduurwerk in een mooie kleurencombinatie. Ik heb geen idee hoe je een watermerk maakt. Leuke verjaardagskaart met de cupcake.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautifully stitched - very elegant.

    Thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig patroon en het plaatje past er leuk in. Nicolette. Leuke kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Such a cute card. Thank you for playing at Christmas at Sweet Stampin'. Tracey

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Aww, this is just adorable! That sweet snowman face! What an elegant and lovely design! Thanks so much for joining in the fun with us at Christmas at Sweet Stampin' this month. We're so happy you did. Hugs, Wends xoxo CaSS DT

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke kaart met knap borduurwerk!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette