Pagina's

woensdag 26 februari 2020

Voor Annelies en Margo

Hallo allemaal,

Vandaag is mijn schoonzus jarig.
Zij is gek op thee.
Vandaar dat ik dit kaartje voor haar maakte.
Ik heb een sketch van een FB groep gebruikt.
Het plaatje is van Syta.
Papier van Noor design, net als de randmallen en tekst stempel.

 ***
Deze kaart doet mee bij:

En dan is vandaag ook Margo jarig.
Deze kaart stuurde ik naar haar.
Het papier komt uit een blokje van Dixi craft.
Het plaatje is van Gerda's hobbyshop.
De tekst van MD.


Fijne dag vandaag!


20 opmerkingen:

  1. Je weer erg mooie kaarten voor de jarigen gemaakt Nicolette.alkes weer leuk gecombineerd
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee mooie kaarten Nicolette!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee schitterende kaarten Nicolette.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kaarten, Nicolette. Qua kleur spreekt die van Margo mij het meeste aan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee erg mooie verjaardagskaarten, Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige verjaardagskaartjes heb je gemaakt!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke verjaardagskaarten Nicolette met de mooie plaatjes en papierkeuze!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee hele mooie kaarten Nicolette.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 hele mooie kaarten voor de jarige!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten. Wat kleuren al niet doen voor een kaart hè, ze zijn zo verschillend. De bovenste heeft meer mijn voorkeur, maar dat komt omdat ik toe ben aan het voorjaar ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee hele mooie kaarten, helemaal verschillend in totaal andere kleuren,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee heel mooie, en toch heel verschillende kaarten door het papier. Echte "Nicolette" kaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 schitterende verjaardagskaarten heb je gemaakt Nicolette, het is echt nooit hetzelfde bij jou. Prachtige plaatjes en mooie papier. Die zullen gewaardeerd worden/zijn. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allebei hele mooie kaarten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. what lovely cards and thanks for sharing at crafty catz this week

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful creations. Lovely designs and details. Thank you for sharing with us over at Morgan's Artworld. We hope to see you again.
    ~ Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love your use of papers and a great design. Thank you for sharing with us over at Morgan's Artworld Challenge. We hope to see you again.
    ~ Arlene DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Nicolette
    Dankjewel voor deze prachtige kaart ! Ik kreeg hem via de dame die ons oude huis heeft gekocht netjes binnen. Ik vind hem prachtig van kleur en zo'n leuk plaatje ! Heb je mijn adres in Kapellen ook al ?
    Lieve groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such beautiful cards! I love your combination of patterns with the focal images. Thanks for joining us for the Aud Sentiments Challenge.
    Jenny (AKA the Ginger Ninja!)
    https://gingerninjacrafts.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Two beautiful cards Nicolette.
    Thanks so much for joining us for our February Not Just Cards Challenge at Not Just Cards!
    We hope to see you again soon,
    Lou DT xo
    JemLou Productions

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette