Pagina's

woensdag 3 juni 2020

Nieuwe baan

Hallo allemaal,

Gisteravond was er weer een collega voor het laatst. Zij blijft bij dezelfde stichting, maar gaat op een zorgboerderij werken. Een leuke uitdaging. We hebben als team geld ingezameld en ik heb wat leuke dingen daarvan gekocht. En natuurlijk een kaart voor haar gemaakt. Het plaatje en papier komen uit een kant en klaar blokje. Aangevuld met wat spullen die je in de tuin nodig hebt. 
De teksten heb ik met embossingpoeder bewerkt.  Dit was voor mij de eerste keer en ik heb de föhn er te dicht bij gehouden. Het ligt er nu te veel op. Ach, alle begin is moeilijk, haha.


***
Deze kaart doet mee bij:

En ik had nog wat top plaatsjes behaald.


Fijne dag!

15 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je voor je collega gemaakt Nicolette. Ik vind het ook een dingetje om met embossingpoeder te werken maar je wordt er van zelf handig mee hoor gewoon blijven doen. Nog bedankt voor je mooie verjaardagskaart. Ik ga nog foto's plaatsen van al de gekregen kaarten. Fijne dag.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje leuk de laarsje, die embossing poeder ik gebruik het niet vaak en moet steeds goed opletten moet maar denken oefening baart kunst.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Juist mooi als de tekst goed omhoog komt toch Nicolette, ik vind het tenminste mooi op jouw kaart. De hele kaart is super mooi, die gaat gewaardeerd worden. Een fijne dag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en toepasselijke kaart heb je voor haar gemaakt.
    En gefeliciteerd met je toppertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige toepasselijke kaart voor je collega.
    Ik vind het ook moeilijk met embossing poeder.
    Misschien moeten we meer oefenen.
    Alles kan geleerd worden.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart voor je collega. Gefeliciteerd met je verschillende toppertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je g=voor je collega gemaakt Nicolette....deze kleuren blijven mooi he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Embossingpoeder vind ik ook écht geen appeltje eitje Nicolette maar zelf zijn we veel kritischer dan de ontvangers...ze zal blij zijn met je mooie kaart! Komt er dan ook wel steeds vervanging als er zó veel weggaan?
    Mooie toppertjes óók, proficiat!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart voor je collega Nicolette!
    Gefeliciteerd met je toppertjes, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart voor je (ex)collega en gewoon vaak met embossingpoeder aan de slag gaan. Dan gaat het steeds beter.
    Proficiat met je 2 toppers.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel andere werkplek, maar wel heel leuk lijkt me. Je hebt een hele mooie kaart voor haar gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje heb je gemaakt.
    En het valt jou meer op dan ons hoor, het embossingpoeder ziet er gewoon mooi uit!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart heb je voor je collega gemaakt!.het embossingpoeder zit er goed op hoor maar zelf zijn we altijd te kritisch op ons werk.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thanks for joining us over at Creative Fingers Challenge blog. Beautiful card! Georgia DT for Creative Fingers.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette