Pagina's

dinsdag 4 augustus 2020

Eindelijk de JIJ stans

Hallo allemaal,

Eind mei deed ik een bestelling voor de JIJ stans. Ik zag steeds zulke leuke voorbeelden voorbijkomen dat ik toch besloten heb deze mal te kopen. Maar helaas was hij uitverkocht en 3 weken geleden viel hij dan eindelijk in de bus.
Ik heb er natuurlijk gelijk wat kaartjes meegemaakt.

Deze was de dochter van mijn vriendin die gelaagd was voor haar rijbewijs in 1 keer!
Aan de binnenkant nog een auto stans van MD geplakt.

En een verjaardagskaart.
Voor beide kaarten heb ik echt heel oud scrappier gebruikt.
Toen ik net begon met kaarten maken, kocht ik altijd grote 30 x 30 vellen.
Beide zijn nu op.

***
Deze kaart doet mee bij:

De afgelopen dagen extra gewerkt.
Nu lekker t/m zondag vrij.
Dit erg met deze temperaturen😎😎






20 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten heb je gemaakt, met de toffe JIJ stans!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk!
    Waar heb je ´m gekocht als ik vragen mag= Kreeg van MD de reactie dat ie nergens meer te koop is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes met die stans! Ik heb hem ook maar er nog niks mee gedaan. Ik zal er ook snel eens een kaartje mee maken.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Opvallende letters waar je heel mooie kaarten mee hebt gemaakt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Nicolette. Geniet van je vrije dagen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Scitterende kaarten Nicolette! Wat grappig om te zien wat papier kan doen....
    Geniet van je vrije dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig heb je hem dan eindelijk! Kan je eindelijk wat doen, al die weken niet kunnen knutselen haha.
    Ze zijn heel erg leuk!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eindelijk heb je je mooie stans en je hebt er meteen maar 2 gave kaarten mee gemaakt!
    Geniet van je vrije dagen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaarten met deze mooie stans Nicolette en wat is dat dp-papier schitterend zeg. Geniet van je vrije dagen meid. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten Nicolette, ik heb deze stans ook besteld en er nog steeds niks mee gemaakt, lukt vast een keer. Geniet van je vrije dagen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lang gewacht en toch gekomen Nicolette en je hebt er 2 hele mooie kaartjes mee gemaakt! De stans is leuk hè! Heerlijk dat je nu vrij hebt met dit prachtige weer ik heb vanaf vrijdag een lekker lang weekend vrij, boffen we maar mee!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad een leuke stans.
    Maar je kaarten zijn ook super leuk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je leuke kaarten met je nieuwe stans gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De JIJ-stans is en blijft zo gaaf en op zoveel manieren te gebruiken!
    Je hebt er 2 geweldig toffe kaartjes mee gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aha, je hebt hem! Wat zul je er plezier aan beleven! Hij is zo bruikbaar! Ik ben er ook zo blij mee.
    Je kaarten zijn prachtig. Met wat mooi papier heb je niet veel meer nodig.
    Fijne vrije dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beiden mooie kaarten, en ik vind die jij stans ook steeds mooier.
    Ook je ouder dsp is mooi...
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaarten met de jij...heb jij mooi gedaan hoor. Ik denk dat ik hem ook op mn lijstje zet (eigenlijk kan er niks meer bij in mn kamer) ook mooi papier wat je koos...meer is niet nodig !
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuke kaarten heb je met deze stans gemaakt
    Wij hebben de stans niet denk er wel aan want die iz wel erg leuk! Je kan er heel.wat leuks mee maken... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. You gave that die a pretty great workout! Thanks so much for sharing this at Love to Craft. XXO, Aimeslee DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette