Pagina's

dinsdag 8 augustus 2023

Janine in geboren!

Hallo allemaal,

Zoals jullie wel weten is Lisanne bevallen van een dochtertje Janine. Ik heb een kaartje naar haar en haar man gestuurd, maar er ging er ook 1 naar de oma, Ellie.
Ik heb weer mijn favoriete papier van Craft o'Clock, oh girl, gebruikt
De tekst stempels zijn nieuw en zijn van Craft Emotions.


***
Deze kaart doet mee bij:

En ik al diverse berichtje hoe het met onze zoon in Zuid-Korea gaat.
Helaas was de start van het kamp niet geweldig, er was veel water te kort en de temperaturen liepen behoorlijk op. En net toen alles vanuit de regering alles beter geregeld was, komt er een orkaan over het land.
Uit voorzorg worden alle scouts nu overgebracht naar Seoul waar het kamp in een andere vorm verdergaat. Heel jammer natuurlijk, maar veiligheid boven alles. 
Ik zal wel blij als hij volgende week weer naar huis komt 😀



16 opmerkingen:

  1. Je hebt weer prachtige babykaartjes gemaakt Nicolette, daar ben je toch ook 'n kei in! 🙂 Je hebt erg mooi DP gebruikt. Het zal voor jullie inderdaad nog wel even spannend blijven! Maar zoals ik heb begrepen wordt het hele gebeuren eerder afgesloten toch? Nog even volhouden... 😉
    Mooie dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige babykaart Nicolette.
    Ja, de scouting maakt wat mee ,Eerst de hitte en nu verhuizen wegens een tifoon.
    Nog even spannend, en volhouden.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh... nou gelukkig dat je berichten hebt van hem. Ik hoorde op het nieuws al dat er zelfs scouts waren bezweken door de hitte!! Ik moest aan jullie denken.
    Je kaartjes zijn beide heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really beautiful baby cards, so sweet and pretty. thanks for sharing at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me voorstellen dat je graag je zoon ziet thuiskomen de volgende week. prachtige kaartjes voor de nieuwe baby.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Darling welcoming card for a sweet baby! Thank you so much for sharing at the Allsorts challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige kaartjes maakte je voor de ouders en grootouders van Janine.
    Ik had niet meegekregen dat jullie zoon in Zuid-Korea is. Wat een belevenis zal dat zijn ook al loopt het anders dan gepland.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee heel mooie kaarten voor de ouders en grootouders! O ja, dat was jou zoon die nu in Zuid-Korea zit. Ik wist niet meer van welke blogdin het kind was. De kranten staan er hier vol van, zodoende moest ik eraan denken. Wat zullen jullie blij zijn als het volgende week is! Maar even duimen dat alles goed komt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 Prachtige babykaartjes heb je gemaakt. Toevallig waren wij vandaag met vrienden op stap die toevallig ook iemand kennen die daar nu ook vertoeft. Ik kan me voorstellen dat je blij bent als hij veilig weer thuis is (ook al wordt er nu goed voor hun veiligheid gezorgd).
    Mijn moeder komt niet in aanmerking voor een tehuis omdat ze te goed is (was). Het is triest gesteld met de gezondheidszorg.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superlieve kaartjes maakte je, echt prachtig!
    Ik moest, na het zien van het nieuws over de scouting aan je denken.,,fijn dat je contact had met hem! Het zag er niet goed uit daar!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.
    Ja ik snap je helemaal dat je weer blij zult zijn dat je zoon veilig thuis is, ik zou ook enorm ongerust zijn..het is allemaal zo ver weg...en er gebeurd nu eenmaal veel overal.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. An adorable new baby card, many thanks for sharing with us at Allsorts current challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schattige kaartje in de zachte kleurtjes en met de lieve plaatjes
    gelukkig is alles goed met je zoon
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a gorgeous card for a new baby. A lovely shape for us at Allsorts. SArah DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De babykaarten zijn superzoet…zoals ze ook moeten zijn voor een babymeisje…prachtig zijn ze! Jaaaaaa ik denk al de hele tijd sinds dit in het nieuws is: wie z’n zoon is daar nu ook alweer naar toe 🫣 maar dat is die van jou! Oef wat een zorgen zal jij hebben!
    Erg fijn als hij weer veilig thuis is!! “Verrekte jong” zeggen wij altijd 😅

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fabulous and lovely card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette