Pagina's

woensdag 13 december 2023

Diverse kerstkaarten

Hallo allemaal,

Ik heb nog zoveel kerstkaarten om te laten zien, dat ik er nu gelijk een aantal laat zien. De plaatjes en het papier zijn van Marianne Design. Ik heb verder diverse mallen er bij gebruikt.



En de verjaardagspost komt al aardig op gang. Bij sommige staat netjes verjaardagspost op de envelop, maar als jullie mij een beetje kennen, dan weten jullie dat de enveloppen gelijk open gaan 😀😀
En zo geniet ik nog langer van de kaarten!


15 opmerkingen:

  1. Je hebt heel toffe kaarten gemaakt met deze plaatjes en papier. Geniet maar lekker van al die post!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze blijven mooi deze plaatjes....je hebt er prachtige kaartjes mee gemaakt Nicolette!
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes met die vrolijke sneeuwpoppen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke serie winterse kaarten.
    Haha...nieuwsgierig Aagje! Gelijk heb je, lekker genieten van je verjaardagspost. Hopelijk komt alles een beetje op tijd aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige serie kerstkaarten Nicolette.
    Gelijk heb je.
    Lekker genieten van je verjaardagskaarten.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke gezellige kaartjes maakte je…en de kleuren vind ik geweldig bij elkaar.
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie serie kaartjes met het leuke design papier en de leuke plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg leuk deze serie met die schattige kaartjes! Als je nog een kaartje voor jouw verjaardag erbij wilt stuur me dan even jouw adres (elarubira@gmail.com). Kan ik ook een Kerstkaart sturen! Ik kan jouw adres nergens (meer) vinden .. Vast een fijne dag gewenst morgen! Groetjes Ela

      Verwijderen
  8. leuke serie kaartjes.
    geniet van je verjaardag post.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes en mooie kleurtjes van de kaarten.
    Alvast een hele gezellige dag .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaartjes laat je zien! Die plaatjes zijn ook superleuk.
    Ik heb er nog een paar liggen. En mijn kaart is er misschien al, en anders heel binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaarten met deze lieve plaatjes. Hopelijk heb je mijn kaart ook al ontvangen. Een fijne verjaardag!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit zijn allemaal hele mooie kaarten Nicolette, en van harte gefeliciteerd geniet van deze dag.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuke serie Nicolette! En ja, hoor hier gaat ook alles meteen open, lekker genieten van dat moois!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette