Pagina's

maandag 8 januari 2024

Rijbewijs en jarig

Hallo allemaal, 

Mijn neef heeft een tijd geleden zijn rijbewijs gehaald. Heel fijn, nu kan hij zelf op pad. 
En natuurlijk stuurde ik een kaartje naar hem. Ik heb de layoutmal van Sl hiervoor gebruikt.
Het papier is van Mintay, Garage.


En deze kaart ging naar mijn schoonzus die in november al jarig was.
Zoals jullie inmiddels misschien wel weten een enorme katten fan. 
Dus die mochten niet ontbreken op de kaart 😀

Ik ben nog bezig met wat kaartjes van vorig jaar laten zien.
Ik ben met nieuwe bezig, maar die kan ik nog niet laten zien.


21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten nebje gemaakt. De bovenste leuk stoer. De andere met een mooi kattenplaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaarten, ik heb niets van vorig jaar om te laten zien, ik ben elke dag bezig om een blog te kunnen maken.
    ik hoop iets in het voren te kunnen werken maar dat is nog niet gelukt.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartje met het leuke design papier, plaatjes en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee mooie kaarten voor de verschillende gelegenheden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk je kaartjes met gezellig papier!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten heb je gemaakt, Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoere kaart! En de tweede is ook mooi.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke mooie kaartjes Nicolette.
    Van de poesjes ben ik ook fan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn 2 keileuke kaarten, vooral met de poezen is leuk. Het inductie koken gaat vast wennen, maar 3 nieuwe apparaten tegelijk en een vaatwasser met WiFi is toch wel een verandering,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten Nicolette .
    Leuke details
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een stoere en een leuke kaart Nicolette.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee mooie toepasselijke kaarten Nicolette.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie persoonlijke kaarten! Ik ben ook nog steeds kaarten van vorig jaar aan het laten zien... Fijn dat je verjaardagskaart bezorgd is, maar jammer dat de postbode dat pas na je verjaardag heeft gedaan...

    Creatieve groetjes
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaartjes en zo persoonlijk gemaakt met die leuke details erop.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allebei leuke kaartjes! Zo leuk dat je de kaarten zo persoonlijk kunt maken als je zelf wilt.
    Straks komt er een kaart op mijn blog die ik ook al eerder maakte. Ik redde het net met de kerstaarten om ze allemaal te laten zien. Nog enkele andere en dan ben ik 'bij'.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beide kaarten zijn mooi Nicolette die je voor je familie maakte
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Two perfect cards for the recipients to receive. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 2 leuke kaartjes voor Roel en Sonja!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette