Pagina's

vrijdag 23 februari 2024

Hoera jarig

Hallo allemaal,

Ik dacht een mannenkaart voor de voorraad te maken, maar deze is ook al weer gelijk verkocht. Leuk natuurlijk, maar wat op voorraad is ook altijd wel prettig. Het papier komt uit een echt oud blok van de action, ik denk 1 van mijn eerste toen.
Misschien dat ik volgende week weer eens wat kaarten kan maken. Deze week 2 extra diensten gedraaid ivm voorjaarsvakantie. Vanavond ook weer werken en dan lekker het weekend vrij.


***
Deze kaart doet mee bij:


18 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met al de stoere elementen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha niet voor de voorraad dus, maar ook fijn als er liefhebbers zijn voor je mooie kaarten!
    Het houdt niet op de extra diensten hè! Ik heb morgen vrij, half weekend werken dus, ook weer extra 🤷 geniet maar lekker van je weekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en stoere kaart, zou niet fijn zijn als je kaarten in de voorraad bleven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoere kaart hoor en mooi van kleur…gaaf plaatje en het “oude” papier doet het nog goed hoor!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf, stoer kaartje. Ik herken het papier (heb het zelf ook nog). Dit streepje doet me altijd denken aan die ouderwetse pyama's.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo kom je nooit aan een voorraadje nee, mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke mannenkaart is het geworden, jammer dat hij niet voor de voorraad was..
    Ook je kerstkaart van je vorige post is mooi, leuk met de houten tekst,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke stoere mannenkaart. Haha, zo blijf je wel lekker bezig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige mannen kaart en iemand vond de kaart ook mooi , dus weer gauw uit je voorraad vandaan.
    Kan je weer op nieuw beginnen.
    fijn weekend .
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie mannenkaart. Leuk dat je zo veel en vaak wat verkoopt. Geniet van je weekend. Wel veel voor haar, maar daarna is zij 11 dagen vrij..... en zo werk je voor elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie mannenkaart. Leuk met het gereedschap bij het plaatje.
    Mijn voorraad mannenkaarten is ook altijd beperkt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke, stoere mannenkaart voor een handige Harry.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a fab masculine card. I love the die cuts and patterned paper you used. Thanks for sharing with us at Krafty Chicks challenge. Hugs, Denise, DT x x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz Creative Crafters
    Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This project is so great, Whaw; Thanks for entering at Girlz Creative Crafts
    Whaw, echt een super tof project. Kei leuk. Leuk dat je meedoet met onze challenge Girlz Creative Crafts
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette