Pagina's

woensdag 17 april 2024

Hoera jarig

Hallo allemaal,

Mijn vakantie is al weer op de helft. Door het slechte weer is het binnen ook prima vertoeven. Wat kaartjes maken, wat huishoudelijke taken en inmiddels met mijn 2e blouse bezig. Ik vertelde een tijd geleden dat mijn man een 2e hobbykamer aan het inrichten was, maar hij bleek wat ruimte over te hebben en daar zit ik nu met mijn naaimachines. Heerlijk om alles te kunnen laten liggen.


Maar goed nu mijn kaartje. Die is naar mijn tante gegaan die in februari al jarig was.

En ik had nog 2 topplaatjes behaald.



En nu snel aan de slag met mijn kerstkaart.
Tot morgen!


15 opmerkingen:

  1. Zo'n regenachtige en koude vakantie leent zich wel goed voor de hobby. Je hebt een leuke kaart gemaakt, en wat fijn dat je naaimachine nu ook een eigen kamertje heeft. Gefeliciteerd met je toppers.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dus jij naait óók, toch wel héél leuk die gezamenlijke hobbies van the sisters 😊.
    Mooie dp op je kaart en proficiat met je toppertjes!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart voor je tante, mooi gedaan!
    Fijn idd dat je je werk niet hoeft op te ruimen. Leuke hobby hè, heb het ook heel veel gedaan!
    Ik deed dezelfde opleiding als Caroline!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart! Leuk om een eigen plekje voor de naai creaties te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Nicolette.
    Leuk zo een eigen hobbykamer, Geniet er.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, een eigen plekje dicht bij het raam.
    Mooi kaartje voor je tante.
    Gefeliciteerd met je topplaatsjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart voor he tante. Fijn dat lekker met kleding aan het naaien bent. Een eigen ruimte ervoor heel fijn. Het is weer om binnen wat te doen. Nog veel plezier met je hobby "'s.. gefeliciteerd met je toppers. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk een vaste plek voor de naaimachines...
    Mooie kaart en leuk de toppers !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave ruimte voor je naaimachines, Nicolette. En dan dat uitzicht!!
    Mooi kaartje voor je tante.
    Proficiat met je 2 mooie toppers.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke ruimte voor jou naaimachines. Ook een geweldig uitzicht zeg! Ik heb ook, altijd veel genaaid, ook met de lockmachine. Maar ze staan bij mij nu toch wel meer in de kast . Zo af en toe zit ik er nog achter en dan vooral verstelwerk of kleding of gordijnen veranderen, of zoals laatst 2 kussens gemaakt. Jou kaart is ook prachtig, mooie kleurtjes. Topplekjes ook altijd weer en erkenning voor de kaarten die je maakt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die ga ik onthouden! hihihihi.... Peter vind het en goed idee, een tweede hobbykamer, maar dan ga ik nu vertellen dat er best ruimte over kan blijven😂🤣
    Je kaart is heel mooi! En van harte met de toppers!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fijne plek voor de naaimachines. Een mooie kaart voor je tante en gefeliciteerd met je toppers!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. bofferd, een extra ruimte om te zitten naaien, fijn dat je nu niet steeds op hoeft te ruimen.
    mooi kaart voor je tante.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette