Pagina's

donderdag 22 augustus 2024

Kerstkaart week 34

Hallo allemaal,

Met mijn nieuwe Studio Light mal heb ik deze kerstkaart gemaakt. Het papier en plaatjes zijn van Craft o'Clock. Ik heb deze plaatjes allemaal zitten knippen toen de aannemer er was om nieuwe kozijnen te plaatsen. Dat was een mooi klusje om te doen, omdat ik toen niet in mijn hobbykamer kon. En nu heb ik dus alles voor het grijpen en kan ik snel een kaartje er mee maken.

Omdat we nu kiepramen hebben gekregen, moesten we dus ook nieuwe raambekleding. Die is van de week opgehangen, en alles is nu netjes afgewerkt.


***
Deze kaart doet mee bij:
52weekstochristmas



21 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart met deze mooie stans.
    Handig zo'n hobby klusje terwijl de nieuwe kozijnen werden geplaatst.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt ook zoń leuke kaart gemaakt met deze mal, net als Caroline. Fijn dat je hobbykamer nu weer helemaal klaar is.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nicolette, die is mooi! De vorm en ook de 'aankleding' is echt prachtig!
    Lia xx (ook voor DT POE)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt ook al zo’n mooie kaart met deze leuke mal gemaakt. Ook dit is een leuk idee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je kaart !!!!!
    Leuk model !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de mooie plaatjes en het leuke patroon fijn dat de ramen nu helemaal klaar zijn
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
    groetjes Ellen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig met deze mooie mal, ik zag hem bij je zus!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja handig hè, ik heb ook zo'n bak met uitgeknipte plaatjes.
    Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt en met de nieuwe boogmal.
    Leuk ook al die sterren er op.

    groetjes va Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaart in de boogvorm. Handig dat je toch iets aan de hobby kon doen toen je niet in je hobbykamer kon. En er komt altijd weer meer bij kijken, maar nieuwe raambekleding is ook weer fijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart met deze boogmal, handig als je plaatjes geknipt hebt liggen, ik heb echt een vreselijke hekel aan dat knippen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt met die mooie mal van Studio light.
    Dat kwam goed uit dat je dat nu op je gemak kon doen, dat knippen. En nu heb je er profijt van. En prachtige nieuwe ramen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie sfeervolle kerstkaart Nicolette, leuk model en mooi opgebouwd met de losse elementjes. Ik heb buiten in het zonnetje heel veel plaatjes zitten knippen, net wat je zegt, nu kun je ze zo pakken.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Handig, zo'n voorraadje geknipte plaatjes. mooie kerstkaart maakte je.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie mal heb je gebruikt....ik twijfel er nog over. Je kaartje is mooi geworden.
    Leuk toch, weer eens nieuwe raambekleding....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart met deze mooie mal Nicolette.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. deze is leuk geworden, mooi kaartje
    grtjs, Martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze is ook heel mooi, dankjewel voor het mee doen bij TH&ICC, groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig papier, heel mooie kaart. Handig werken als je zo'n voorraad uitgeknipte plaatjes voorbereid hebt...
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg mooi met deze prachtige mal!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijkheid weer even neuzen op je blog! Zo veel leuke kaartjes weer gemaakt. Dat mooie scrappapier kan je inderdaad niet laten liggen. Prachtig gewoon.

    Ik zie dat je in de buurt van Ermelo bent wezen fietsen. Leuk!! Ik woon in Harderwijk en werk in Ermelo. Had bijna naar je kunnen zwaaien.

    Een mooi weekend en groetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. WOW ... this is STUNNING! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B, Word Power, Love Those Pretty Papers

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette