Pagina's

zondag 20 mei 2018

Reminder en eindelijk mijn verjaardagscadeau

Hallo allemaal,

Jullie zullen wel denken, nu pas je verjaardagscadeau terwijl ik al 5 maanden geleden jarig was.
Maar dat zit zo.
Ik kreeg voor mijn verjaardag van Caroline en haar dochters een musical voorstelling aangeboden met eten vooraf.
En dat was dus gisteravond.
Eerst gezellig in Delft uit eten geweest en daarna door naar Rijswijk waar de musical de Full Monty speelde. Wat een leuke voorstelling was dat. We hebben zo gelachen.
Ben je nog in de gelegenheid om hem te gaan zien, zou ik zeggen doen!

Maar dan nu mijn kaart.
Ik heb deze als reminder gemaakt voor 2sistersontheblog
Het thema deze maand is 3 of a kind.
Ik heb voor mijn kaart 3 verschillende soorten papier, 3 bloemetjes, 3 mallen en 3 parels gebruikt.

***
Deze kaart doet mee bij:

Fijn pinksterweekend!








22 opmerkingen:

  1. Heel leuk verjaardagscadeau. Ik houd daarvan, herinneringen maken...je kaart is weer prachtig. Ik herken de stijl meteen als de jouwe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n laat verjaardagscadeautje! Prachtige kaart, en zoals Gerjanne schrijft; weer helemaal in je "Nicolette" stijl.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk verjaardagscadeau, ik zag al foto's op FB ..je kaartje is weer heel erg mooi, leuk in de zachte kleurtjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie reminder kaart weer!
    Zachte kleurtjes, heel romantisch.
    Wat een bofkont ben je, heerlijk naar zo'n musical.
    Ik ga ook altijd met moederes naar van alles en nog wat, hier in muziekcentrum.
    Fijne Pinksteren verder en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a pretty card with the great sketch and loving the image! Thank you so much for joining us at Allsorts challenge this week!
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog een laat verjaardagscadeau, maar zo van genoten en dat is het belangrijkste toch ?
    Een mooie reminder heb je gemaakt.
    Leuk plaatje en mooi opstelling met de tag erin verwerkt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk verjaardagscadeau! Dat was het wachten wel waard dus.
    Prachtige kaart!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat cadeau was het wachten waard dus...leuk hoor.
    Ook je kaart is leuk en mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een heerlijk cadeau gehad, Nicolette, gezellig met elkaar weg voor zo'n leuk uitje. Mooie kaart heb je trouwens ook gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor zo'n cadeau, daar kijk je nog een poos fijn op terug. Je kaartje zag ik al op facebook en wat is die mooi zeg. Ik houd erg van deze kleuren voor op een kaart. Plaatje is ook super.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk verjaardagskado en gezellig om samen zo'n avondje uit te gaan. Je reminderkaart is een plaatje. Heel mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart,Nicolette.Superleuke vlinder.Wat een leuk verjaardagscadeau.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very pretty card, lovely image and design. Thank you for joining our 'Birthday challenge' this week at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card love the topper and design----Thank you for joining us at Simply Papercrafts
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very pretty card and great color combo. Thank you for playing along with us over at Die Cuttin' Divas.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk toch als je cadeau maanden later komt, wat in het vat zit verzuurt niet!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het was een hele gezellige avond waar we met veel plezier op terug kijken. Je kaartje is weer prachtig.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een GAAF verjaardagscadeau Nicolette!
    Je kaartje is prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful..Love the way you have embellished it..Thank you so much for joining us at Crafty Creations Challenges. Hugsxx Deepti Aggarwal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thank you for joining us at Let's Craft and Create.
    Sabina DT

    https://artbysabina.blogspot.si/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful creation, love the colors and design! Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters! Hope to see you again!
    ~ DT Sherry x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette