Pagina's

zondag 9 september 2018

Fijne verjaardag

Hallo allemaal,

Ik ben op het moment druk bezig met E learning voor mijn werk omdat ik binnenkort weer mij BIG registratie moet vernieuwen.  Het is een hoop werk, maar ook wel weer goed, want sommige handelingen doe doe ik op mijn werk niet of te weinig en zo blijf je dus bij.
Maar om te ontspannen maak ik toch af en toe een kaartje tussendoor.
Zo ook deze.
Omdat ik het papier zo mooi vind heb ik de kaart vrij rustig gehouden.

***
Deze kaart doet mee bij:


Fijne zondag!


20 opmerkingen:

  1. Goed dat er van die cursussen zijn om bij te blijven wat werk betreft.
    Succes daarmee!
    Je hebt een mooie verjaardagskaart gemaakt!
    Het papier is inderdaad van zichzelf erg mooi. Aankleding met subtiele details mooi erop aangepast.De strik is super!
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje...zeer romantisch!
    Succes!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is mooi geworden het dit papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Nicolette, het plaatje is echt een blikvanger! Succes met de studie,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me pittig maar je zult er geheid veel profijt van hebben Nicolette! Beeldig dit blauwe kaartje met die prachtige bloem en strik!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan geen kwaad om uptodate te blijven, toch?
    Zag dit mooie kaartje al op FB voorbij komen. Zowel het DP als het plaatje zijn prachtig.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel verstandig om ff uit de boeken te gaan en aan de freubel! Zo hou je balans :).
    Je hebt een schitterende kaart gemaakt Nicolette... prachtige kleurtjes en hele mooie details weer :).
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie kaart, Nicolette.
    En succes met de e-learning!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kleur Nicolette en wat een mooie details heb je erop verwerkt! Succes met je opdracht (noem ik dat zo goed?) fijne avond xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een schitterende kaart gemaakt in mooie kleuren.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel succes met je bijscholing. Wat je zegt: goed dat het moet, maar jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten.

    Je kaartje is mooi en het papier inderdaad schitterend.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart! Succes met de bijscholing!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh I love this its gorgeous Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Michelle DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/


    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk even ontspannen en dan zo'n prachtige kaart maken. Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit plaatje past heel mooi bij het prachtige papier. Heeft niet veel nodig. Succes met leren, je kan het!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die bijscholing kost best veel tijd, straks ben je weer helemaal up to date. Kom ook net van ene dagje BHV af. Kan weer even. Mooie kaart overigens, mooi rustig van opbouw. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Nicolette, mooi in het blauw! Succes met leren, zeker af en toe even ontspannen hoor ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige romantische kaart Nicolette !
    Heel mooi papier. Succes met je studies .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a pretty card and the blue is just stunning! Fabulous creation and someone is going to be very lucky to receive this!! Thanks for joining us at Craft Dee-BowZ! --Gail

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette