Pagina's

maandag 15 oktober 2018

Een echte uitdaging

Hallo allemaal,

Vorige maand stond ik in de top 3 bij carlinskaartenparadijs en nu mag ik deze maand gastdesigner zijn. Ik kreeg van Carla door of ik een kaart wilde maken met het thema kat en zwart.
Hmm, daar moest ik even over nadenken, want ik hou echt niet van katten, ben er ook bang van.
En zwart gebruik ik ook bijna niet.
Maar ben er toch voor gegaan.
Ik had een tijd geleden dit blok van MD in een goodybag gekregen.
Het plaatje zat nog op een knipvel van de Hobbyvoordelig.
Deze kaart is voor mijn schoonzus. Zij is in november jarig en is gek op katten, ze hebben er 5!


***

Deze kaart doet mee bij:

22 opmerkingen:

  1. Ondanks je niet van katten houd heb je toch een superleuke kaart gemaakt!
    Ben ook meer van de hond(jes) dan katten.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je toch de uitdaging bent aangegaan. je kaart is prachtig geworden, en je schoonzus zal er zeker blij mee zijn. Ik mocht ook GD zijn en heb weer iets heel anders.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, knap hoe je erin geslaagd bent om een kattenkaart te maken!
    Bedankt voor je deelname aan onze dierenchallenge op het 4 Season blog.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Nicolette...mooie details en een super plaatje erbij!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat istie mooi Nicolette...en dat voor iemand die bang is voor katten...ik vind hem prachtig en je schoonzus zal hem zeker kunnen waarderen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou deze gave kaart verdient dus echt een dubbele pluim Nicolette, want hier zit nog iemand die het gewoon in haar broek doet als er een kat in d ebuurt komt!! Ben er zelfs voor in therapie geweest maar heeft helemaal niets opgeleverd dus kan naar heel veel mensen niet toe want "wie heeft er geen kat (of meer dan 1!!)" denk ik wel eens?? Gelukkig zijn er plaatsjes/stempeltjes waarvoor we niet bang hoeven zijn!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap hoe je er toch zo'n mooie kaart van hebt gemaakt, hij is goed gelukt! En gelukkig heb je ook al iemand gevonden waar je hem naar toe kunt sturen!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat was zeker een echte uitdaging voor jou, maar ik ben heel blij dat je ze aangedurfd hebt.
    Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt, waar onze volgertjes heel wat inspiratie in kunnen vinden.
    En nu heb je gelijk al de gepaste kaart klaar voor je schoonzus.
    Ik vind het heel fijn dat je voor Carlin's Kaartenparadijs gastdesigner wil zijn en wil je daarvoor nog een keertje bedanken.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt?.. en katten zijn zo lief, wij hebben er nu nog 3.Je zwart/wit kaart met poes is echt super.
    Vandaag géén kaart van mij, klopt, ik voel me al een paar dagen grieperig en heb keelpijn, dus hang ik op de bank met een boek,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nicolette, ondanks dat je niet gek bent op katten heb je toch een mooie Poezen kaart gemaakt! Zal je schoonzus waarderen.
    Gefeliciteerd met je GD schap:)
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooi kaart,Nicolette.Leuk plaatje.Ik vind poezen best leuk,maar niet als ik last heb van katten in de tuin en op mijn auto van de buurtbewoners :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook dit zit in de familie, ik ben ook geen kattenmens en ook nog eens allergisch. Gelukkig kon je hier een leuk kaartje voor Sonja voor maken!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a pretty design and gorgeous cat photo. This looks really lovely. Nice work. Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.Annette DT forhttp://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Opdracht gelukt erg mooi kaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is je toch goed gelukt Nicolette....prachtige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt een mooie kaart gemaakt ook al hou je niet van katten,
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige poezen kaart . Heel mooi combi.
    Groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fabulous layout here Nicolette. Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
    Wendy DT for
    http://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is so cute Nicolette. Love the little kitty. Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
    Gale DT for
    http://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Very pretty Kitty and wonderful card. Thanks for joining us for the challenge at Crafty Creations and hope to see you again soon. Donna - DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Great card. I love the colors of this card!
    Thank you for participating in the Crafting Wit An Attitude challenge.
    BożenA DT CWAA

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, what a precious kitty, Nicolette! Love the whole design of your card. Love seeing this entered into our challenge at Crafting with an Attitude this month. Good luck.
    NanaConnie DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette