Pagina's

zaterdag 16 februari 2019

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik met Caroline naar de grote vintage dag bij Noor & Zo geweest.
We hebben 3 hele mooie kaarten gemaakt.
Ik heb er 2 niet afgekregen en die ga ik nu van de week afmaken.
Ik zal ze binnenkort aan jullie laten zien.

De sketch van cheerfull sketches is erg leuk om mee te werken. Voor deze kaart heb ik hem ook weer gebruikt en een derde is inmiddels ook al klaar. Ik heb hem wel een slag gedraaid.
Het plaatje is van Syta en het papier is komt uit een oud blok wat ik ooit bij Boekenvoordeel kocht.
De ovale mal is van Ali, de tekst van Crealies.

***
Deze kaart doet mee bij:

En met dit babykaartje had ik nog een top 3 notering.
Creations in Pink

Maandag ben ik er weer met een een verjaardagskaart voor een bijzondere jarige.




20 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Nicolette. Ik hou erg van die kleuren. Proficiat met je winnende kaartje.
    Leuk dat jullie vrijdag naar de beurs gaan. Je weet me te vinden!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje , mooie kleuren.
    Proficiat met je winnende kaart.
    Fijn weekend,
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en mooie laagjes.
    Gefeliciteerd met je nominatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je de sketch weer mooi gebruikt Nicolette!
    Mooie kleurtjes dat dessinpapier!
    Gefeliciteerd met je prachtige topnotering,ook zo’n mooierd. Fijn weekend verder xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart ziet er prachtig uit in deze kleuren en met deze sketch. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart!
    Mooie mal van Ali en ook tekstmal ind ik erg mooi.
    Gefeliciteerd met je schattige babykaart!
    Fijne Zondag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart is dit. Leuke afbeelding, prachtig achtergrond papier en de details maken de kaart helemaal af. Top.
    Gefeliciteerd met je top 3 notering.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaart heb je gemaakt leuke afbeelding heb je gebruikt
    gefeliciteerd met je top 3 notering altijd leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was een hele gezellige dag! Ik ga vandaag mijn 2e kaartje afmaken. De ander gisteravond al afgemaakt.
    Dit kaartje is ook weer heel mooi!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke kaart heb je gemaakt, Nicolette.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Nicolette en gefeliciteerd met je top plekje. Ik zag op FB al veel kaarten voorbij komen van de workshops,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Nicolette,
    wat een mooie kaart is dit. En wat gezellig dat je samen met Caroline naar de Noor-dag bent geweest. Ben benieuwd wat jullie allemaal gemaakt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. vast tof om samen met Caroline naar die workshopdag te gaan!
    Mooie kaart weer hier, dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    Nancy DTCSC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke kaart Nicolette. Gezellig om samen met Caroline naar een workshopdag van Noor te gaan, ik ben benieuwd naar de kaarten. Ik ben dol op vintage ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi!!
    Ja die dagen zijn altijd wel erg leuk bij Noor. Zal het ook nog eens een keertje gaan doen. En gefeliciteerd met je toppertje, die is ook prachtig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart!!
    Leuk dat je mee doet met de challenge van Cheerful Sketches.
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters. We hope to see you again.
    ~ DT Sherry x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful cards. Thanks for joining the challenge at Love to Craft Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette