Pagina's

vrijdag 1 november 2019

Groetjes

Hallo allemaal,

Vandaag weer een hobbydag bij Caroline gehad.  Ik ben aan de slag gegaan met wat oudere blokjes. 
Je bent zo geneigd om met wat nieuws aan de gang te gaan, terwijl de oudere blokken ook nog zo leuk zijn.
Ik moet de kaarten nog verder afmaken.

Nu laat ik een kaart zien voor ons blog 2sistersontheblog 
Daar is vandaag een nieuwe challenge gestart.
En deze maand hebben we een sketch.

Het plaatje is van Syta.
Het papier is van Studio Light.
Mallen van MD, Crealies, Joy crafts en Craft Emotions.

***
Deze kaart doet mee bij:

17 opmerkingen:

  1. Gezellig zo samen aan de freubel.
    En wat een leuke kaart heb je gemaakt, Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je gemaakt op jullie gezamelijke knutseldag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart met de sketch! gezellig zo'n dag samen met je zus. Kun je weer dingen van haar lenen en uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Nicolette!
    Oh en ik nog ook nog stapels oudere designpapier liggen, en wel ideaal voor een sketch ook.
    Ga er proberen mee aan de slag te gaan.
    Ben nog druk bezig met creaties voor een kerstmarkt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart en een mooie challenge ,en wie heeft er niet nog wat oudere vellen liggen.Ben ook altijd geneigd om het nieuwe papier te gebruiken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje.
    Maar ook een leuke sketch.
    Ga kijken of ik mee kan doen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi weer geworden Nicolette! Ik beken ook, het nieuwe heeft altijd meer aantrekkingskracht hier ook, haha, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart heb je voor ons blog gemaakt!
    En je hebt me meteen op een idee gegeven he gisteren want ook ik ben meteen met oudere blokjes aan de gang gegaan.
    Liefs Caroline en tot vanavond :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge met deze leuke sketch, je hebt een prachtige kaart gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig zo samen knutselen.
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card!

    Thank you for joining in at Scrapping4funChallenges...DT Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi kaartje en de schets is heel tof.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje, ja ik herken dat ook van de blokjes maar ben nu ook bezig met allerlei restjes van vorig jaar op te ruimen en te gebruiken.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk zo samen aan de freubel Nicolette,en wat een schitterende kaart heb je gemaakt met zo’n mooi dessinpapier, prachtig. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super cute!!! Thank you for joining us at NJC, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So beautiful card,thanks for playing on Scrapping4funchallenges,hope to see you next challenge...good luck

    Hugs
    Rituparna DT,S4F

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette