Pagina's

woensdag 21 oktober 2020

Van alles wat

 Hallo allemaal,

Nu ik toch thuis zit, heb ik wat meer tijd om wat kaarten te plaatsten. Ik laat er gelijk maar een aantal zien. Alles kaarten zijn inmiddels al verstuurd.

abitmoretimetocraft
craftycatz




Ik heb nog wat nieuwe mallen toegevoegd onder mijn te koop pagina.
Misschien zit er nog iets voor je bij?
Ik krijg alleen de foto niet verwijderd van dingen die verkocht zijn.
Iemand een tip?
De tip kwam van Marjan: plaatje aantikken en dan op knippen drukken.
Gelukt! Dankjewel

Fijne dag!


19 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten heb je gemaakt Nicolette. Zijn de ontvangens vast heel blij mee geweest.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wonderful cards Thank you for joining us at Crafty Catz Challenge Blog good luck
    Ginny DT for Crafty Catz Challenge Blog
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten heb je de laatste tijd weer gemaakt, Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaartjes laat je ons zien.
    Liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Drie prachtige kaarten gemaakt en mooie kleuren gebruikt. Als ik een foto weg wil halen ,plaatje aantikken en dan op knippen drukken.
    Dit komt niet van mij hoor .
    Proberen kan geen kwaad.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaarten weer Nicolette.
    Vooral de laatste vind ik echt een blikvanger!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten Nicolette!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaartjes en hopelijk mag je snel weer naar buiten toe.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je mooie kaarten gemaakt Nicolette. Ik lees dat je al een tip hebt gehad over een foto weghalen. Je kunt ook op de foto gaan staan en dan op delete drukken, werkt ook goed.
    Wat vervelend dat jullie allemaal in quarantaine zitten, beterschap en sterkte!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie serie kaarten heb je weer gemaakt.
    De laatste is super mooi.
    Beterschap voor jullie.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi rijtje kaarten Nicolette, ook ik vind de laatste echt super,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 3 schitterende kaartjes zijn dit Nicolette...echt TOPPERTJES!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn je kaarten prachtig Nicolette!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Nicolete!
    Ook de babykaartjes hieronder zijn schattig zeg....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaarten Nicolette,leuke modellen en die onderste heeft wel een hele gave kleur. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaarten Nicolette!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fabulous make and thanks for sharing this with us at Crafty catz hope to see you in the new challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette