Pagina's

zondag 13 maart 2022

KIC Challenge # 164 Kaart in 1 kleur

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om een reminder voor kaartjes-inspiratie-challenges te laten zien.
Dit keer is het thema: kaart in 1 kleurtint. Als basis mag je wit of zwart cardstock gebruiken. Ik heb weer de leuke tag van MD gebruikt, net als de JIJ stans. Het papier is van Craft o' Clock.
Je kan nog meedoen t/m 26 maart.


***
Deze kaart doet mee bij:
abitmoretimetocraft

Ik heb ook een filmpje opgenomen voor het KIC YouTube kanaal



16 opmerkingen:

  1. Super leuke tag mat de grote JIJ erop Nicolette!
    Groetje Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tag Nicolette en maar in 1 kleur. Je hebt er ook 'n heel aardig filmpje bij gezet.🙂 Fijne zondag!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke tag en een prachtige video. Dank je wel Nicolette.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan! Mooi zo in 1 kleur.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een leuke tag van gemaakt in deze ene kleur!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tag Nicolette.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk vind ik deze tag. Ik onthou dit even. Want voor sommigen is zo’n leuk strak label erg leuk. Ik bekijk je filmpje zo nog even. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en leuk filmpje! En volgende keer je tekst recht doen he haha.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa, daar is de gave tag en de JIJ stans er ook nog bij. Supertof! Leuk filmpje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige tag heb je gemaakt Nicolette.
    Sorry tijd voor het filmpje heb ik niet genomen...nu even blogrondje en dan lekker bankhangen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi
    Wat een prachtige tag heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi label met de mooie extra kleur stijlvol hoor leuk filmpje om naar te kijken de jij stans doet het altijd goed
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stoere tag heb je gemaakt met dit mooie papier, ik heb het filmpje gekeken, de tekst heb je er later nog opgestempeld?
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die grote "jij" stans blijft het goed doen op je kaarten. Deze is weer prachtig geworden in de zelfde tinten.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige tag Nicolette! Mooie kleuren heb je gebruikt!
    Vind je filmpje ook helemaal geweldig!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette