Pagina's

vrijdag 15 april 2022

2x Jarig

 Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag was mijn vriendin jarig en een week er voor haar man. Dus naar beide een kaartje gestuurd. Mijn vriendin bewaart al mijn kaarten en heeft al een schoenendoos vol. Toch leuk dat ze zo gewaardeerd worden. Ik heb een mal van Sl gebruikt en een plaatje van Gerda's hobbyshop.
Het mooie papier is van Craft o'clock.

***
Deze kaart doet mee bij:

Voor deze kaart heb ik een mal van Decotime gebruikt.
Het plaatje is van Syta. 



17 opmerkingen:

  1. Dit zijn 2 hele mooie verjaardagskaarten, en zo duidelijk een vrouwen en een mannenkaart…prachtig papier,mooie details en leuke plaatjes.
    Ik heb ook weer even teruggescrold en wat heb je weer veel mooie kaarten gepost: de prachtige kerstkaart van gisteren,mooie kleuren gebruikte je….de stoere mannenkaart met stropdas en riem….de prachtige lentekaart met bijpassend schattige bloemstansje….de schattige dameskaart voor jullie schoondochter met de grappige pumps…en dan tenslotte de mooie schuifkaart,knap gemaakt! Ik ben weer helemaal bij Nicolette,het was genieten.
    Een fijn paasweekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaarten heb je gemaakt, leuk he als mensen het zo waarderen..
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaartjes de mannen kaart is natuurlijk anders maar wel mooi gemaakt. De roze is mijn favoriet maar kan ook niet anders als je van roze hou.
    gezellige paasdagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten zijn dit geworden. Zo mooi gemaakt en afgewerkt met mooie plaatjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaartjes, mooie kleuren en details, voor al de roze vind ik erg mooi
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij creations in pink
    groetjes ellen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 hele leuke kaarten! Leuk als ze zo gewaardeerd worden.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee prachtige kaarten Nicolette voor de jarige.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee prachtige kaarten. Fijn hé, dat ze zo gewaardeerd worden! Fijn Paasweekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee hele mooie kaarten, heel mooi plaatje op je eerste kaart en fijn dat het zo gewaardeerd wordt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
    De roze vind ik zelf het mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Two fabulous cards, both beautifully designed! Thank you for sharing at Crafty Calendar this month.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw 2 mooi kaarten heb je gemaakt, dat roze plaatje is zo mooi. Heb ook even bij je andere kaartjes gekeken maar prachtig hoor al die kaartjes, de kerst- en de mannenkaart. Fijne Paasdagen gewenst, groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer 2 hele fijne kaarten Nicolette. De modelletjes, het papier en de plaatjes, alles klopt weer prachtig bij elkaar. Erg mooi gedaan! Hele fijne Paasdagen gewenst en nog een mooie avond.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een zoete en een stoere kaart, beiden erg leuk. Wat gaaf dat je kaarten bewaart worden, ze zijn het bewaren waard 🤩 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie verjaardagskaarten.
    Die Van Harte stans is ook een hele mooie en komt hier goed tot zijn recht.
    Die zullen zeker gewaardeerd zijn door de jarigen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee hele mooie kaarten en wat leuk dat je vriendin ze bewaart, mijn moeder bewaart mijn kaarten ook totdat ze vanzelf uitelkaar vallen!
    Groetjes en een fijn paasweekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wonderful romantic creation! I love vintage style! Beautiful design!
    Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge April "ATG":
    Ileanaxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette