Pagina's

dinsdag 20 september 2022

Babykaartjes

Hallo allemaal,

Als ik babypapier zie, kan ik het niet laten liggen, dus ondertussen heb ik een heel mandje vol met mooi papier. Dus nu de schaar er maar gelijk in gezet. En er een meisjes en jongenskaart mee gemaakt. Ik heb dit keer het papier uit de ticketmal gestanst. Vond het zonde om er nog iets over heen te verwerken.



***
Deze kaart doet mee bij:

En wat doet Blogger weer vreemd.
Ik zie vandaag ineens kaarten in de leeslijst staan die gisteren al geplaatst zijn.
Mocht ik geen reactie geven , dan weet je waarom.

13 opmerkingen:

  1. They are so beautiful. It's nice to see a baby girl card in a different colour to pink. Thanks for joining my challenge at Cardz4galz. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super schattig papier en samen met de stansen twee dotten van kaarten.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig papier. Daar moet je idd niets opplakken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige babykaarten Nicolette.
    Te mooi om vol te plakken.
    Inderdaad blogger doet raar,
    Soms duurt het heel lang of niet dat je kaartje geplaatst word.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful baby cards- lovely designs, the papers are gorgeous!
    Thanks for joining us at Crafty Calendar this month.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad heel mooi papier en twee hele leuke kaartjes,
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten met dit lieve papier. Leuk zo met de ticket. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dit is zeker erg mooi papier en je maakte er 2 superleuke kaarten mee Nicolette.
    Ja blogger is hopeloos, ik scrol steeds door de lijst en dan staat er ineens weer een gemiste tussen….xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is simply gorgeous.
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl CRAFT DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig papier en groot gelijk er niets overheen te plakken. Het zijn zo heel leuke kaarten geworden. En ja, Blogger doet ook vreemd. Ik zag dat sommige blogs niet meer in mijn zijbalk op mijn blog staan , maar wel in de Leeslijst...Snap het niet hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten Nicolette. Ja ik kijk altijd bij de leeslijst en ontdekt ook vaak dat er ineens weer nieuwe tussenstaan die ja dan weer gemist hebt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattige kaarten heb je gemaakt Nicolette, heel mooi gedaan. Dit is inderdaad erg mooi papier en je hebt er een prachtige jongens-en meisjes uitvoering van gemaakt! Blogger doet zeker weer vreemd...
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het zijn twee hele leuke babykaartjes Nicolette.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette