Pagina's

vrijdag 17 februari 2023

Diverse kaarten

Hallo allemaal,

Ik had vorige week weer wat kaarten naar Gerda's hobbyshop gestuurd en deze zijn afgelopen woensdag in de live getoond. Dit model heb ik gemaakt en is n.a.v. een filmpje van Hobbyshop Veldmaat, onderaan dit bericht zal ik het filmpje van YouTube er bijzetten.

   
De binnenkant

***
Deze kaart doet mee bij:
classicdesign
cinspirations
morgansartworld
worldwidecrafters

En dit was de andere kaart die ik opgestuurd had.
Het zelfde papier gebruikt, maar het ziet er dan toch weer heel anders uit.
Het patroon heb ik van een kerstkaart die ik van Angelique kreeg afgelopen kerst.
Een heel leuk model. Haar kaart zie je hier.



***
Deze kaart doet mee bij:



23 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Nicolette en met heel mooi papier.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn 2 pareltjes Nicolette, zo mooi allebei xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaarten Nicolette.
    Mooi modelletjes
    Het papier alleen is al zo mooi.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartjes met het mooie dp en plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie aparte modellen . Je hebt heel mooi papier gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige kaarten Nicolette....en je hebt inderdaad prachtig papier gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig DP en je hebt er 2 mooie en totaal verschillende kaarten mee gemaakt. Als ik vanmiddag tijd heb, kijk ik even je filmpje terug.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt 2 schitterende kaarten gemaakt Nicolette, met dit prachtige DP! Ik ga zéker de video terug kijken!
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a pretty card! The design is absolutely beautiful. Thank you for sharing with us at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zijn supermooie kaarten! IK vind het DP echt prachtig en de modellen ook natuurlijk.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaarten! met heel mooi dsp.
    zal later filmpje kijken.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw...wat een pracht van een kaarten heb je gemaakt, Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw 2 prachtige kaarten.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaarten heb je gemaakt. Dat tweede model is inderdaad gaaf!
    Moet je werken het weekend? Of ook lekker vrij?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaarten ! Ik ga zeker het filmpje ook eens bekijken om te zien hoe je deze hebt gemaakt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat de kaarten in de live werden getoond he? Ik zal hem ook snel even plaatsen.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt weer mooie kaarten gemaakt met deze leuke patroontjes.
    groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Twee hele leuke modelletjes en wat heb je mooi papier gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fabulous creation! Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld.
    ~ Sherry CT/Admin/Coordinator xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful creation! I love the colors and the design!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I love youre creation, Thanks for sharing it with us at The Morgan’s ArtWorld Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Such a pretty card Nicolette. Thanks for joining us at Creative Inspirations and good luck Jayne DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette