Pagina's

maandag 27 maart 2023

Gefeliciteerd!

Hallo allemaal,

Vandaag is de man van mijn vriendin jarig. Ik heb een kaart gemaakt met het mooie papier van Mintay, Garage met het bijpassende plaatje. De basis is een oudere mal van Studio Light.

***
Deze kaart doet mee bij:

En voor de moeder van mijn vriendin maakte ik deze kaart. Zij was vrijdag jarig en zit inmiddels in de hospice. Ik vond het lastig om een kaart te maken en heb daarom voor een andere tekst gekozen dan gefeliciteerd. Ik kreeg al een appie dat ze de kaart erg mooi vond.

***
Deze kaart doet mee bij:

Ik geniet van een weekje vakantie.
Ben bezig om de inloopkast schoon te maken, dus ik kom in etappes bij jullie langs vandaag.


26 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten Nicolette heb je gemaakt.
    Heerlijk een weekje vrij, geniet er maar van. Leuk een inloopkast, die mis ik wel een beetje in dit huis, je ziet alles gelijk wat je hebt is ook wel fijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie, stoere mannenkaart en een mooie felicitatiekaart. ik snap dat je daar een andere tekst op hebt gedaan. Succes met het schoonmaken van de inloopkast. Een echt voorjaarsklusje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave, stoere mannenkaart! Ook de kaart met tulpen is prachtig. En de tekst is heel goed gekozen.
    Succes met schoonmaken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige mannenkaart Nicolette, ik heb dat DP ook besteld.
    En je hebt een lieve tekst uitgezocht voor de andere prachtige kaart,
    is inderdaad moeilijk, zo'n situatie. Je hebt dat goed opgelost!
    Succes vandaag en geniet van je week! 🙂
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoer mannen kaart heel mooi vormgegeven. De bloem kaart is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stoere mannenkaart Nicolette.
    Maar ook de andere kaart is een beauty.
    De tekst heb je goed gekozen zo, is moeilijk om een tekst te kiezen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allebei perfect voor de persoon in kwestie! Ik wil aan de keuken en kasten in woonkamer beginnen maar is een drukke week met allerlei leuke en minder leuke afspraken dus denk na Pasen als ik moed heb verzameld 🙄.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie stoere mannenkaart met die leuke details. De andere kaart is ook prachtig, en je hebt de tekst er mooi bij gekozen. Fijne vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaarten, de kaart voor mw in het hospice erg mooi en stijlvol.
    ik scrolde even verder terug: de geboortekaarten voor de baby vind ik ook erg mooi.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stoere mannenkaart heb je gemaakt met het gave papier ook de kaart voor de moeder van je vriendin is erg mooi én een leuke tekst.
    Ik heb echt alles afgezocht op internet om nog zo'n blok papier te kopen, maar helaas overal uitverkocht,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave mannenkaart laat je zien met leuke items erop!
    Ook de 2e kaart is erg mooi met de juiste tekst voor de dame in kwestie…zeer triest wel!
    Succes met de kast, groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaartjes voor deze gelegenheden. Die zullen zeker in de smaak vallen.
    Je hebt de tekst heel goed aangepast.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 hele mooie kaartjes!
    En ik hoop dat je wel rustig aan hebt gedaan met je rug!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee mooie kaarten Nicolette, heerlijk een weekje vrij om aan te rommelen. Geniet ervan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaarten heb je gemaakt Nicolette en super om lieve groetjes op de kaart te zetten voor de mw. in het hospice!!! Heerrrrrlijk weekje vakantie geniet ervan en doe LEUKE dingen! Ik heb over 14 dagen een weekje vrij, ook lekker vooruitzicht!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee prachtige kaarten heb je gemaakt Nicolette!
    Groetjes en geniet van je weekje vakantie,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekker, vakantie! En dan in etappes dingen doen. Slim!
    Je kaarten zijn beide heel mooi. Ik vind dat ook lastig om een goede tekst op de kaart te zetten als je weet dat het de laatste verjaardag zal zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 2 hele mooie kaarten. De mannenkaart is mooi met alle leuke details en de bloemen kaart is door zijn eenvoud zo mooi en krachtig. Geniet van je week vakantie, en ook tijd voor freubelen nemen . Als zul je ook wel blij zijn als de kast klaar is. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 2 hele mooie kaarten, de mannenkaart is superstoer en de dameskaart is zo lieflijk en goed opgelost met de tekst Nicolette. Lekker even vrij, let je goed op je rug met opruimen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Pretty card Nicolette, love tulips in spring. Thanks for joining us at Creative Inspirations Jayne DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hello Nicolette, such a pretty card for our challenge and a perfect masculine card as well. Thanks for joining in with us at Crafty Calendar Challenge. Sarah - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful projects!!! Thanks so much for participating in our GIRLZ MAKES GUYZ CARDS challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is realy amazing. So nice. Well done Thanks for entering you card at Girlz Makes Guyz Cards
    Supertoffe kaart, echt geweldig Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Makes Guyz Cards
    hugs
    Claudia
    DT Girlz Makes Guyz Cards
    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lovely project, Nicolette! Thanks so muich for sharing with us at A Place to Start!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Theses are just lovely. Great project. Thanks for joining us at A Place to Start.

    Sara Lihz

    BeantwoordenVerwijderen
  26. These are both wonderful! I love the tulip die!
    Thanks for playing along at Cardz 4 Galz
    Debbie - C4G DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette