Pagina's

vrijdag 12 april 2024

Voor mijn tante

Hallo allemaal,

Gisteren was een zus van mijn moeder jarig. Zij maakt zelf ook nog kaarten dus dan doe je extra je best op een kaart voor haar 😀  
***
Deze kaart doet mee bij:

En deze kaart heb ik voor mijn moeder gemaakt die zij naar haar zus kon opsturen

***
Deze kaart doet mee bij:


Vanaf vandaag heb ik een weekje vrij. Ben ik wel even aan toe.
Veel extra gewerkt en andere drukke bezigheden.
Straks komt Caroline weer een dagje hobbyen.
Zin in!







8 opmerkingen:

  1. Twee hele mooie kaarten waar ze heel blij mee zal zijn!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 schitterende kaarten, veel plezier samen met freubelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee beauty‘s maakte je hoor, prachtig! Die stans blijft supermooi hè!
    Een leuke freubeldag!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartjes met het mooie papier en plaatjes en de leuke details
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij creations in pink
    groetjes Ellen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaarten Nicolette.
    Fijne knutsel middag.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 hele mooie kaarten!! Lekker even een weekje 'niks moeten'. Gezellig samen aan de hobby, we gaan de resultaten vast weer op de blog voorbij zien komen ;)

    Fijn, creatief weekend!

    Creatieve groet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 prachtige kaarten voor je jarige tante. Geniet van je vrije dagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette