Pagina's

maandag 6 mei 2024

Verjaardagskaart

Hallo allemaal,

Gisteren was het erg gezellig met de kinderen. We hadden een uitgebreide borrel gemaakt met warme en koude hapjes. En na afloop natuurlijk weer een spelletje doen. Onze schoondochter Vera heeft altijd leuke bijzonders spelletjes. 

Maar dan nu mijn kaartje. Een plaatje van Syta verwerkt op een stans van Craft Emotions.


En ik lees net in de krant dat per 1 juli de postzegels weer omhoog gaan, naar 1,14.
Dat is toch echt niet leuk meer.


13 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met een mooi plaatje.
    Ja , dat had ik ook gelezen.
    Sommige willen bij mij alleen maar kaartjes die met een postzegel verstuurd kunnen worden.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie verjaardagskaart en prachtige kleurencombi. Wat binnenkort weer omhoog. Hoop dat ze voor dat geld wel echt de post bezorgen en op tijd!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn dat je feestje zo gezellig was.
    wat een mooi kaartje heb je gemaakt, leuk papier en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi !!!!
    Kleuren prachtig !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart. Het is echt schandalig dat de postzegel alweer duurder wordt en ik begreep dat ze ook nog een dag minder post willen gaan bezorgen.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met deze mal Een rond plaatje past er prima op. Ik hoorde het ook dat de postzegels. Weer duurder worden… ik ga nog maar wat inslaan. Het is jammer dat ze de post zo duur gaan maken… maar ik ga toch door met maken en sturen… want het is zo leuk! Fijn dat jullie gisteren een leuke dag hadden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met het leuke papier en plaatje. De tarieven blijven maar stijgen, ik bestel mijn postzegels altijd bij: Postzegels met korting, dat scheelt 10 cent per zegel. Maar ik denk er serieus over om te stoppen, ik verstuur heel veel, maar de kosten rijzen de pan uit!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk kaartje met het leuke ruitjespapier en het mooie plaatje.
    Laat Postnl eerst de bezorging maar op orde krijgen voor ze de prijzen gaan verhogen. Er komt de laatste tijd te vaak iets niet op de plaats van bestemming.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart is dit. Lekker vrolijk DP en leuk die cirkel op de dieptekaart.
    Ik hoorde het op de radio van Post NL. Niet normaal meer. Ze moeten eerst zorgen dat ze hun bezorging op orde hebben. Maar ja, we zijn wel van ze afhankelijk. Gelukkig kan ik meestal zegels met korting kopen en ik sla ook rustig een rol van 100 zegels in voorraad in. Ik blijf toch sturen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje in deze mooie kleuren combinatie.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat klinkt super gezellig weer! Hier houden ze ook van spelletjes.
    Je kaartje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart van gister vind ik prachtig Nicolette en ook deze verjaardagskaart is heel mooi! Genieten met de kinderen is dat hè, onder het genot van een drankje, hapje en spelletjes doen.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje Nicolette en gezellig zo met de kinderen!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette