Pagina's

woensdag 3 juli 2024

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Voor de vakantie had ik al behoorlijk wat kaarten gemaakt voor Gerda's hobbyshop. Dat komt nu goed uit, want ik kan (nog) niet mijn hobbykamer in. Alles is nog afgedekt met kleden. Ik hoop dat de stukadoor snel komt, de vensterbank weer terug geplaatst kan worden, zodat ik mijn kamer weer kan inrichten. 
Maar de kozijnen zitten er bijna overal in en het wordt al erg mooi.

Voor deze kaart heb ik een plaatje van Gerda gebruikt en weer op het mooie papier van Maja verwerkt.
De verticale tekst heb ik nieuw en is van Crealies


En ik had nog wat topplaatsjes behaald



13 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, Nicolette.
    Proficiat met je 3 toppertjes.
    Fijn dat de kozijnen bijna klaar zijn en dat het mooi wordt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat past het mooie papier goed bij het plaatje. Prachtig vind ik je kaart Nicolette. Proficiat met je toppers en hopelijk kan je snel weer je hobbykamer in!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kaart met dit plaatje. Gefeliciteerd met je toppers. Fijn dat de kozijnen er al inzitten. Ik hoop dat het bij jullie droog is met die werken, hier regent het pijpestelen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke papier en de leuke details
    gefeliciteerd met je toppertjes
    fijn dat het opschiet met de kozijnen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Nicolette.
    Alles past perfect bij elkaar.
    Gefeliciteerd met je 3 toppertjes.
    Ik stuur je een mailtje
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie en vrolijke kaart en gefeliciteerd met je toppertjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart met dit mooie plaatje. Ik had op insta gezien dat je in de Dordogne was. Het is een mooie streek. Wij waren lang geleden ook in de plaatsen waar jullie waren. Fijn dat jullie een mooie vakantie hadden. Gefeliciteerd met je toppertjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart! En wat fijn dat de kozijnen er bijna allemaal inzitten. ZVoor je gaat werken is het allemaal weer klaar.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met al je toppers. En een mooie kaart laat je zien.
    Wat een bende is het dan he, hopend is het snel allemaal klaar.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart in mooie kleuren. Gefeliciteerd met je topplekjes.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk weer je toppers !!!
    Mooie aart !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met dit papier en een leuk plaatje, fijn dat de nieuwe kozijnen er inzitten, bij ons werden de vensterbanken ook door het bedrijf geplaatst van de kozijnen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Nicolette!
    Wat fijn dat de nieuwe kozijnen er inzitten..... het ergste is achter de rug. Hoop voor je dat je snel weer in je hobbykamer kunt. Je kaart is weer een beauty!
    Proficiat met je toppertjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette