Pagina's

zondag 22 september 2024

Herfstgroetjes

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik een herfstkaartje zien die ik met de leuke sketch van Cheerful sketches heb gemaakt. De grote mal heb ik pas 2e hands kunne kopen en is van Studio Light.


***
Deze kaart doet mee bij:
4-seasonchallenge: blaadjes-pompoen-paddenstoel

En ik schreef pas al dat ik wat druk heb. Onze jongste zoon heeft een flat gekocht samen met zijn vriendin en die zijn we met elkaar aan het verbouwen en opknappen. Daar gaat veel tijd in zitten.
En natuurlijk moet er ook nog gewerkt worden, met regelmatig een extra dienst, maar niet voor lang meer......


3 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mooie kaart heb je gemaakt! En wat een mooi papier bij het mooie plaatje!
    liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke herfstkaart heb je gemaakt Nicolette. En een leuke combinatie van het DP. Succes met klussen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie aanwinst die grote mal. Prachtige kaart met mooie kleuren en leuk aangekleed!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette