Pagina's

donderdag 10 oktober 2024

Kerstkaart week 41

Hallo allemaal,

Toen we vorige week op vakantie waren, zaten we in de buurt van Rijssen. Dus hebben we ook een bezoekje aan Hobby Vision gebracht. Daar kocht ik oa wat mooie papierblokken en poinsettia's. Ik heb er al van verschillende merken, maar deze zijn toch weer anders en kon ik dus niet laten liggen😉 


***
Deze kaart doet mee bij:

En ik had weer wat topplaatsjes behaald:



Vandaag ben ik bij Caroline een dagje knutselen.
Dat is echt al zeker 2 maanden geleden, zin in!


2 opmerkingen:

  1. Een mooie nostalgische kaart, de poinsettia s zijn echte blikvangers. Gefeliciteerd met je verschillende toppers.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette