Pagina's

donderdag 18 mei 2017

1e Kerstkaart van dit jaar

Hallo,
Het is me dan nu toch een keer gelukt om een kerstkaart te maken. Het kwam eigenlijk door het papier van Joy, wat ik afgelopen zaterdag had gekocht. Ik wilde het gelijk gebruiken en hier is dan mijn 1 kerstkaart.
De Noor mal heb ik voor moederdag gekregen. Ik had een lijstje aan de jongens doorgegeven, maar de mal die ik wilde was niet leverbaar.  En toen hebben ze deze uitgekozen.
Een prachtige mal en dus een goede keuze.

***
Deze kaart doet mee bij:

En van de week had ik nog een plaatjes in de top 3 bij
Double D challenges met deze kaart



24 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje, je bent al verder dan ik...hihihi
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Het papier past mooi bij het plaatje en wat is je mal mooi! Goeie keus geweest hoor van de jongens haha. En leuk die klokjes!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap van jouw jongens om zo'n mooie mal uit te zoeken! Het kaartje is perfect,alles zo mooi passend bij elkaar, toppie!
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje, ook dat is een hele leuke!
    Fijne avond, lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou zeker knap van jongens om zo'n mooie mal te kiezen. Je kaartje is super geworden, dus nu maar door gaan en lekker mee doen met iedere week een kerstkaartje!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De jongens hebben een mooie mal voor je gekocht, Nicolette! En je hebt er een prachtige kerstkaart mee gemaakt.
    Proficiat met je winnende kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van je jongens om voor moederdag zo een mooie stans uit te kiezen....zij weten wel wat mams mooi vindt...Je hebt er een schitterend kerstkaartje mee gemaakt Nicolette...PRACHTIG!!!
    en gefeliciteerd met je winnende kaartje..heel leuk voor je....geniet ervan

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart, heel sfeervol. Dat hebben de jongens goed gedaan, is een hele mooie stans. Gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart heb je gemaakt, mooie stans heb je gekregen. Het papier kreeg ik vandaag ook binnen, zó mooi, mijn handen jeuken om er aan te beginnen,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Nicolette! Supermooie mal!! Goede keuze is dat geweest.
    En weer een top 3 plek. Zo leuk, en geeft weer een goede stimulans. En ik was vandaag niet vrij, zou wel moeten eigenlijk, maar de planning vraagt veel prioriteit..Heel erg. Nauwelijks personeel te krijgen en veel open diensten die opgelost moeten worden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met je nieuw gekregen mal. Gefeliciteerd met je top plekje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is je kaart schitterend geworden met je nieuwe papier Nicolette! En de Noor mal is een bjoetie! Gefeliciteerd met je winnende beach kaartje en je kerstkaart wordt ook vast een winner!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een toffe kerstkaart! En wat ben je verwend met je mooie nieuwe mal! Onze jongste wou zeker géén hobbyspulletjes geven, hij vindt dat ik al meer dan genoeg heb...
    Van de oudste kreeg ik vervel-vel van zijn slang... Zou ik daarmee iets kunnen aanvangen voor op mijn kaartjes?
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kop is er vanaf Nicolette, de eerste kerstkaart is een feit.
    Hij is prachtig gemaakt met dit mooie papier, een lief plaatje erbij, de mal is prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk kaartje, gefeliciteerd met je notering, groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier ben ik weer. Je kerstkaart vind ik echt super, de mal het papier en het paaltje heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig exemplaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is beeldig en je hebt er in ieder geval al 1 meer dan ik hihi...hoop na de zomer heel veel inspiratie /tijd/zin te krijgen anders komt het niet goed vrees ik.

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super mooi kerst kaar. en die mal heb ik ook. hij is echt heel mooi.. perfect voor de kerst maar ook heel geschikt voor de romantische kaarten. gefeliciteerd met je top 3 plekje. altijd leuk! groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wonderful creation! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaart met deze prachtige stans, Nicolette.Mooi papier en plaatje.Gegeliciteerd met je topnotering.Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Nicolette!
    Heel mooi dp papier ,ligt hier ook op de kast. Ook een supermooie mal heb je gekregen met moederdag.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wonderful card with great paper. Thanks for joining us at CHNS patterned Paper Challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nicolette this is also so beautifully designed and perfect for our 10th ‘ATG with CREATE WITH TLC’ challenge. Thanks for sharing your talent with us. Good luck and hope to see you play with us again.
    Hugs
    Desíre
    {ATG with a CREATE WITH TLC Element}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette