Pagina's

woensdag 31 mei 2017

Happy Bday

Hallo,
Vandaag is Jeanet jarig en ik heb voor haar deze kaart gemaakt.
Het papier is van Pion, the safiero collection. Het plaatje zit ook in dit blok en past dus zo mooi bij het papier.
De mal is uit China met bijpassende takjes.
Vanavond haal ik weer een mal op bij Caroline die binnen is uit China.

Vanavond voor mij de laatste avond van de avond4daagse. Morgen een nachtje werken, dus even voor slapen. We treffen het met het weer.

***

Deze kaart doet mee bij:
craftingbydesigns-june-anything-goes






22 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Nicolette, zo mooi in deze zachte kleurtjes en hele leuke accentjes allemaal
    veel plezier met je laatste etappe van de avondvierdaagse

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Nicolette!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je voor Jeanet gemaakt! De mallen uit China zijn erg mooi!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie stans is dit, ik gebruik hem ook graag, je hebt een mooi en romantisch kaartje gemaakt,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart voor Jeanet!!! Succes met de laatste etappe van de vierdaagse Nicolette en voor morgen een goede wacht!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi romantisch kaartje! Die rechthoekige mal vind ik ook zo mooi!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige kaart Nicolette en verder sluit ik me bij Gerie aan...die weet véél meer dan ik hihi!

    XxXIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige kaart voor Jeanet Nicolette, ik heb erook 1 gestuurd en er geen foto van gemaakt, dom van mij.
    Ze zal met dit plaatje van een kaart vast blij zijn.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kleurtjes, door het papier rustig te houden komt het plaatje helemaal tot zijn recht.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Nicolette. Supermooi gemaakt. ,groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart, Nicolette. Ben er erg blij mee. Heb een lijntje gespannen met alle kaarten eraan, zo'n leuk gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Nicolette!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is ook een heel mooie kaart.
    Prachtige mal.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely card. Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieverd is dit. Die had ik even gemist. Het papier is ook zo mooi en het plaatje zo lief. De mallen zijn natuurlijk geweldig hihi.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart heb je gemaakt. Mooie stijl.
    Dank je wel voor het mee doen aan onze challenge van the Crazy challenge.
    Groetjes Lonneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely card. Thanks for joining us at the birthday challenge.
    Iskra from THE CRAZY CHALLENGE team.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So Beautiful & elegant..Thank you so much for joining us at Crafty Creations Challenges. Hugs xx Deepti Aggarwal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Stunning card, love the softness and all the detail
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh, so beautiful and soft, I love it.
    Thank you for playing with us at Scrapping4Fun Challenges, Tina Z., GD

    BeantwoordenVerwijderen
  21. adorable card with soft colour and best fits our challenge theme.
    Good luck &Thank you for joining us at Scrapping 4 Fun Challenge.
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette