Pagina's

donderdag 1 juni 2017

50 Jaar getrouwd

Hallo allemaal,
Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij 2sistersontheblog
We hebben dit keer gekozen voor een sketch.
Het thema is verder vrij.



Ik heb als voorbeeld deze kaart gemaakt.
Ik kreeg het verzoek om een kaart te maken voor een 50 jarig huwelijk.
Ik had de kaart eigenlijk al klaar, maar heb hem aangepast met een hart en strik.
Het papier is van Bildmalarna ,cute collection. Het plaatje is van de HobbyVoordelig.

***

Deze kaart doet mee bij:
craftingbydesigns-june-anything-goes
craftingfromtheheart-anything goes
crafting-with-friends-anything goes
creativefingers-anything goes
kreativeinkauf- Wimpel oder Herzen
*fussyandfancy-flowers
*inspirationdestination-anything-goes
ribbongirls-may-use-any-image
webshop-anmacreatief-rozen














20 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart en leuke sketch.
    Ik ga proberen mee te doen
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart en leuke sketch.
    Ik ga proberen mee te doen
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Romantisch mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie romantische kaart, leuk die kleine details die je erop verwerkt hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie romantische felicitatie kaart.
    Leuke sketch ook.
    Parels zijn mooi( China volgens mij) ga ik volgende keer ook bestellen. Staan in mijn wishlist bij Ali.😊
    Fijne dag, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig nicolette en de sketch heb ik opgeslagen, als ik een gaatje heb doe ik weer mee.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtuge kaart Nicolette. Ik hoop dat het me lukt deze maand weer bij jullie mee te doen. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie kaart voor een huwelijksjubileum, Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje mooie zachte kleuren .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beauty van een kaart Nicolette...leuke schets en mooie rozen!
    Dank je wel voor je deelname bij AnMaCreatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi en lief kaartje,
    het papier en 't plaatje zijn leuk!
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje weer Nicolette.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige voorbeeldkaart voor ons blog Nicolette. Handig dat je hem kon aanpassen!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart Nicolette, superromantisch voor een gouden paar!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart heb je voor het gouden huwelijk gemaakt. Ook je verjaardagskaart voor Jeanet is een beauty.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stunning and so elegant. Thank you for entering our ATG Challenge at Crafting by Designs https://craftingbydesigns.blogspot.co.uk/
    Regards
    Mel DT
    https://melgeecrafts.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan onze ROZENchallenge bij AnMaCreatief!Je bent er vlot bij :-)
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful project, thanks for sharing with Inspiration Destination and we hope to see you again next time. Wendy DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a pretty card in the pinks - really lovely. Thanks so much for joining us this time at the Creative Fingers Challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart! Het paar zal er superblij mee zijn. Leuk dat je meedoet bij AnMaCreatief.
    En heb je onze challenge op facebook al gespot?

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette