Pagina's

maandag 22 oktober 2018

Hieperdepiep

Hallo allemaal,

Op het koor waar ik zit probeer ik mijn kaarten te verkopen. Ik geef dan een percentage aan  het koor, om de kas een beetje te spekken. Vorige week had ik op 1 avond 11 kaarten verkocht. Heel leuk, maar mijn doos is nu echt bijna leeg, hihi.
Dus aan de slag gegaan van het weekend.
Ik heb weer een herfstkaart gemaakt en heb hiervoor de sketch van the sketchy challenges gebruikt.
Het papier is van Joy, net als de theepot en de stempel.
Deze heb ik op een mooie mal van Crealies geplakt. Ik had deze eerst van Caroline geleend, maar nu toch ook maar zelf gekocht, hij is zo fijntjes.

***
Deze kaart doet mee bij:


20 opmerkingen:

  1. Hóe gaaf is dat en deze is ook weer zó leuk met énig papier....die ben je óók zó weer kwijt Nicolette!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart, Nicolette! Kan me voorstellen dat jij je kaarten zo kwijt bent op het koor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn om zoveel kaarten te kunnen verkopen Nicolette. Kun je weer met hernieuwde energie aan de slag. Dit is ook weer een beauty, die ongetwijfeld aftrek zal vinden. Leuk dat je meedoet bij Craft Rocket.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for joining in at Crafty Calendar with this beautiful autumnal card, love the image the biscuits look so good

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Nicolette, zo blijf je lekker van de straat om je voorraad weer aan te vullen;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart en hij doet denken aan storm, regen en lekker binnen zitten met een kopje thee en iets lekkers erbij!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk al je, je voorraad kan verkopen kun je weer opnieuw beginnen.
    Mooi kaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie herfstkaart Nicolette,leuk plaatje en mooi papier, ik twijfel nog steeds over de Crealies stans,hij is wel heel mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie warme kaart Nicolette!
    Groetjes en tot gauw weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje Nicolette en leuk dat je ook een flink aantal van mijn kaarten hebt verkocht!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo liebe Nicolette,

    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Sie gefällt mir sehr gut. Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan dat ook nog dat je bijna door je voorraad heen bent? Ik dacht steeds wat doet Nicolette toch met al die kaarten whaha, nu kun je weer lekker opnieuw beginnen! Wat een lekkere herfstblaadjes bij je kopje thee, gaaf kaartje hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kaart Nicolette. Wat een leuk idee om zo de kas van het koor te spekken!
    Succes met het maken van de nieuwe voorraad!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi sfeervol kaartje Nicolette en super om ze zo te verkopen. Ik verkoop wel eens wat aan familie en draag ook een gedeelte af aan een goed dierendoel,fijn toch?! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het koor is maar mazzel met jou , want dit kaartje verkoop je ook wel hoor , dus nu productie maken.
    Ben ook druk aan het maken maar de opbrengst is voor mijzelf .
    Druk druk druk dus weinig tijd om te reageren, het is nu nog vroeg in de ochtend, Gerie zou wel zeggen in de nacht dus nog even gauw kijken op jullie blog's
    en dan weer verder met de productie.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great card. Love all the pretty elements.
    Thank you for playing with Scrapping4fun.
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card,thanks for playing along with us at Unicorn Challenge this month!
    Have a nice day
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card.
    Thank you for sharing with us at Scrapping4fun this time.
    Priya DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Nicolette... your card is fantastic and wonderful
    Thanks for joining us at Friendship
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "Sketch” challenge over at The Sketchy Challenges & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our next challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette