Pagina's

donderdag 4 oktober 2018

Kerstkaart week 40

Hallo allemaal,

Vandaag week 40! Wat gaat de tijd snel.
Ik ben nu een weekje vrij en ga nog wat aan de slag met mijn kerstkaarten, want zoals het er nu naar uit ziet, ga ik het niet redden met maar 1 per week.
De basis is een DDD mal en ik heb het mooie papier van Joy gebruikt.
Ik hou er wel van om niet traditionele kleuren te gebruiken.
Verder wat mallen van Noor en Ali.
De lantaarn is mijn laatste aanwinst, pas leuk bij het plaatje van Gerda.

***
Deze kaart doet mee bij:

Fijne dag!


25 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart Nicolette! Leuk je lantaarn erbij, hoe toepasselijk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kerstkaartje Nicolette! Vanochtend opende ik je leuke verjaardagspost, bedankt voor je mooie kaartje!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie en sfeervolle kaart.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi met deze kleurencombi. Prachtige kaart.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Nicolette. Alles erg leuk gecombineerd. Mooi plaatje en mallen. Succes met je kerstkaarten. Gaat vast lukken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Leuk met die lantaarns!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie leuk geworden Nicolette! En erg mooi in deze kleuren.
    Tot morgen,
    liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kerstkaartje Nicolette!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart,Nicolette.Het lantaarn stansje past inderdaad heel leuk bij het plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart, Nicolette, leuk model, mooie kleuren.
    Succes met extra kerstkaarten maken :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje. Het hoeft niet altijd groen of rood te zijn voor kerst.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toppie kaartje is het weer geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart, tof om je nieuwe lantaarn bij het plaatje te gebruiken. Fijne knutselvakantie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi met die lantaarns.
    Bedankt voor je bericht. Door drukte had ik het nog niet gezien. Heel blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart, mooi model en super mooi versierd ! Geniet van je vakantie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi, sfeervol kerstkaartje Nicolette,
    Ik ben zo blij dat ik er steeds meer heb gemaakt, volgende week zit ik aan mijn benodigde aantal,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. weer een echte beautie Nicolette!
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi dit kerstkaartje Nicolette...wat heb je alles weer geweldig leuk gecombineerd!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig Nicolette !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. helemaal leuk en mooi gemaakt !
    blij dat je er deze week (weer) bij bent,
    fijn weekend,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Just perfect for the Challenge! Great project! Fabulous that you have shared this with us here at The Holly & The Ivy. Good luck hun and do come back again!
    Jackie DT @ TH&TI

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette