Pagina's

dinsdag 16 april 2019

Hip Hip Hooray!

Hallo allemaal,

Ik heb vanmorgen eerst eens mijn hobbykamer eens een goed beurt gegeven.
Alles is weer netjes en zo kan ik straks weer met een kaart gaan beginnen.
Maar eerst even koffie en deze kaart plaatsten.

Ik zat tussen mijn DDD mallen te kijken en kwam deze tegen, 
wist eigenlijk niet meer dat ik hem had.
Het plaatje en labels komen uit een pakketje van Joy, net als het papier en bijna alle mallen.
Die achter het plaatje is van Crealies.

***
Deze kaart doet mee bij:

En ik had nog een topplaatsje en met de kerstkaart had ik gewonnen.



23 opmerkingen:

  1. Wat een mooi lief kaartje, Nicolette.
    Heel mooi gedaan,mooie kleuren.
    gefeliciteerd met je toppertjes .
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chique kaart! Wat een meevaller dat je weer wat tegen bent gekomen tijdens het opruimen waarvan je niet meer wist dat je het had.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het niét erg hoeveel we hebben 😃, betrap mezelf er ook op als ik iets nieuws koop en dan bij mijn oudjes iets ontdek dat ik óók had kunnen gebruiken 🤔😯! Maar jij hebt nu wel weer een prachtkaart kunnen maken!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig je kaart met dit hele leuke model!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk weer zo'n schone en opgeruimde werkplek!
    Prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nicolette, ik mail je straks even met een vraag.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart! Ja ik moet ook nodig eens aan de stof in mijn hobbykamer...hihi maar geen zin in.
    En gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed van je om eerst je hobbykamer een beurt te geven. Zou ik ook nodig eens moeten doen. Gun me daar geen tijd voor.
    Je kaart is heel mooi geworden.
    Proficiat met je toppertje en je winnertje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de gevonden stans, alles heel mooi gecombineerd.. gefeliciteerd met je toppers,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a very pretty shaped card and such delicate dies on the edges, thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is weer erg mooi Nicolette.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart! Die krijgt vast een ereplaatsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a stunning card, I love that sweet image and the beautiful shape! Thanks so much for joining us about at Cardz for Galz.
    Tammy x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thankyou for sharing your beautiful card with us at CraftyCatz this week.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kaartje heb je weer gemaakt, mooie warme kleuren gebruikt! Gefeliciteerd met je winnende kaartjes.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A stunning design. Thanks for joining us at Cardz for Galz

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hello… it’s so lovely to see you have shared one of your beautiful cards with us. Thanks for entering your card into our ‘Happy Birthday’ Challenge. Gorgeous card shape and design. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een schitterende kaart Nicolette en gefeliciteerd met je topplekjes! Fijne donderdag en lieve groetjes Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card, I love this. So very pretty, with fabulous embellishments too. Such a pretty topper and love those shabby chic backing papers too. Thanks for joining us this month at Daisy Chains blog challenge and good luck! Michelle x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A great card - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful card Nicolette.
    Thanks so much for joining us at Not Just Cards Challenges. Hope to see you again soon.
    Lou DT xo

    JemLou Productions

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette