Pagina's

vrijdag 26 april 2019

Voor Rosina

Hallo allemaal, 

Vandaag is Rosina jarig.
Ik heb deze kaart voor haar gemaakt.
Ik heb de ticketmal van SL weer gebruikt.
Verder heb ik alles gebruikt uit een boekje voor kant en klare kaarten, 
maar dan wel mijn eigen draai er aan gegeven.
Aan de achterkant een standaard gemaakt zodat ie blijft staan.
De randmal is nieuw en is van Joy, ik ben er nu al helemaal weg van, 
omdat ie zo mooi fijntjes is. Ook de lavendelmal is van Joy.

***
Deze kaart doet mee bij:
craftycreations




20 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart voor Rosina!
    Goed idee dat je een standaard achter de ticket mal hebt gemaakt.Ga ik onthouden:)
    Fijn weekend,liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi geheel heb je ervan gemaakt voor Rosina...prachtig hoor!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Nicolette, leuk om de stans op deze manier te gebruiken. De rand is inderdaad mooi fijntjes, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Nicolette en het randje heb ik ook besteld, juist omdat die zo fijntjes is!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart voor de jarige Rosina.
    Leuke rand mal,heb je gebruikt.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om de mal zo te gebruiken!
    Een heel mooi kaartje en leuk om je eigen draai eraan te geven. Ik heb ook nog veel van die blokken..... maar een keertje gaan gebruiken hihi.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje! Ik ben volger van jullie blog geworden en ook van jouw blog.
    groetjes en een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je voor Rosina gemaakt. Die randmal is idd een plaatje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi deze kaart voor Rosina! De randmal is inderdaad prachtig.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kaart Nicolette!
    Leuk dat je de mal op deze manier gebruikt!
    Ja inderdaad een hele mooie randmal, die moet ik ook zien te bemachtigen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Nicolette, leuk om de ticketstans zo te gebruiken, die randmal vind ik ook zo mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk gebruik van de ticketstans !
    Mooi geheel !
    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a lovely card. Comment Code for Morgan’s Artworld Open Challenge

    So glad you joined us at Morgan's Artworld Open Challenge.
    Arlene DT for
    http://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart, ja fijn is die randmal he! Heb hem ook en ben er ook erg blij mee.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very pretty! Thanks for joining us at Simply Create Too "Anything Goes" Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje heb je voor rosina gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "use a tag on your card” challenge over at The Sketchy Challenges & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our next challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)

    (DT Aud Sentiments Challenge)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtuge kaart heb je voor Rosina gemaakt. Inderdaad een mooie randmal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thank you for sharing your pretty project with us at Love To Craft

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette