Pagina's

dinsdag 22 oktober 2024

Herfstkaart en stoppen

Hallo allemaal,

Met de sketch van Cheerful maakte ik deze herfstkaart. Alle materialen zijn van Marianne Design. 
Ik merk dat ik dit jaar nog niet heel heftskaarten heb gemaakt. Een beetje druk is het op dit moment.

***
Deze kaart doet mee bij:

En ik heb 2 maanden geleden mijn baan opgezegd. 
Ik merkte de laatste maanden/jaar dat ik de zorg steeds zwaarder vond worden. Ook het onregelmatige werken ben ik na ruim 35 jaar eigenlijk wel zat, haha.
Dus volgende week woensdag is mij laatste werkdag.
Ik heb er wel gemengde gevoelens bij, omdat ik een leuk team achterlaat en ik ook zeker "mijn" bewoners ga missen. Maar ik weet zeker dat het een goed besluit is.
Ik heb er ook voor gekozen om geen andere baan maar te gaan zoeken. Inmiddels spelen er op de achtergrond al wat leuke dingen, maar daarover later meer.






5 opmerkingen:

  1. Mooie herfstkaart, en doen wat goed voor je voelt, leuk dat er andere vooruitzichten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie herfstkaart.
    een moedig besluit, wel fijn dat er al weer andere dingen op je pad komen...
    groeten Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke herfstkaart met het gnome plaatje, leuke sketch en details. Knap dat je die beslissing hebt genomen, en fijn dat het kan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook nog geen herfstkaartje gemaakt, kom er niet aan toe ... de jouwe is heel mooi en sfeervol Nicolette! Nou meid ik weet wel wat je voel en bedoel hoor! Ik wordt half Januari 67 en ga dan met welverdiend pensioen vind ik zelf. Bewoners en team ga ik zeker missen maar het is voor mij ook mooi geweest. Vanaf 1 december neem ik verlof op want wil ook geen sint, kerst en oud en nieuw meer werken, ik sleep mij door de laatste 6 weken heen, hihi mijn lieve collega's helpen me echt de weken nog door. Heerlijk nog een weekje Nicolette en dan meer tijd voor jezelf!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige herfstkaart, Nicolette en leuk dat je de schets van CS hebt gebruikt. Dank hiervoor.
    Na 35 jaar kan ik me best voorstellen dat je gaat stoppen met dit zware werk. Het vraagt heel veel van je. Je zult het ongetwijfeld gaan missen, maar jou kennende vul je je tijd wel op met (andere) leuke dingen.
    Nog een paar dagen volhouden en dan.....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette