Pagina's

donderdag 24 oktober 2024

Kerstkaart week 43

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn bericht dat ik ga stoppen met werken. Ik ben inderdaad nog niet aan mijn pensioen toe (ben pas 56๐Ÿ˜€). Maar is fijn dat het nu al mogelijk is. En ik schreef al dat er al wat dingen speelde en dat is dat wij in april opa en oma hopen te worden van onze jongste zoon Jeroen en zijn vriendin Denise. We kijken er zo naar uit en ik ben al gevraagd om 1 dag in de week te komen oppassen. Dat wil ik natuurlijk wel doen๐Ÿ˜€.

Maar dan nu mijn wekelijkse kerstkaart. Ik heb als basis een mal van Sl gebruikt.
De overige materialen zijn van MD. 


***
Deze kaart doet mee bij:

5 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, wat heerlijk dat je nu fijn thuis bent, en werk genoeg komt eraan zo te lezen, van harte met dit leuke nieuws.
    Ik werk ook niet meer maar twee dagen oppassen en straks krijgen wij er ook nog een kleinkind bij in maart....de dagen zijn goed gevuld!!
    En wees nu eerlijk dit is de mooiste
    " baan" die je kunt krijgen.
    En fijn je weer te zien met een wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Nicolette. Een wat een leuk nieuws dat je Oma gaat worden! Gefeliciteerd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart Nicolette.
    Gefeliciteerd met dit mooie nieuws.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gecombineerde kaart. Wat een leuk nieuws... oma worden. Nu kan je er in alle rust van gaan genieten...super!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje heb je gemaakt! en heerlijk vooruitzicht om op je kleinkind te kunnen passen! Dan heb je je handen ook vol! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette