Pagina's

vrijdag 6 mei 2016

51 Jaar getrouwd

Goedemorgen allemaal,
Vandaag plaats ik een kaart die ik speciaal voor mijn lieve schoonouders heb gemaakt.
Volgende week zijn ze 51 jaar getrouwd en daar hoort natuurlijk een mooie kaart bij.
Ik heb hiervoor de sketch van Noor! Design Challenge groep gebruikt.

 Toevallig heb ik pas de vlindermal gekocht en kon hem nu gelijk mooi gebruiken.
Deze kaart doet mee bij:

Gisteren met het mooie weer zijn mijn man en ik nog 40 km in de Duin en Bollenstreek wezen fietsten. Een prachtige route. 

Geniet van het mooie weer vandaag!


12 opmerkingen:

  1. Prachtig mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Nicolette! Ik doe het je niet na met een sketch! Ieder zijn kwaliteiten hè! Freubelen is leuk....maar genieten van het mooie weer is ook heerlijk! Fijn weekend,
    Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, soms is het leuk om met een sketch te werken en jouw resultaat is heel erg mooi!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, soms is het leuk om met een sketch te werken en jouw resultaat is heel erg mooi!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,Nicolette.Mooie sketch.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is jouw uitwerking van de sketch ook mooi geworden Nicolette! En de bloementoeven zijn ook erg goed gelukt.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nicolette,
    prachtige kaart heb je gemaakt voor je schoonouders, mooie sketch heb je gebruikt, jouw uitwerking is top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je voor je schoonouders gemaakt!
    Is ook een erg leuke sketch ik heb hem van het weekend ook gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaartje gemaakt voor je schoonouders Nicolette...SCHITTEREND!!
    en een prachtige foto van het mooie bloembollenveld...

    groetjes en een fijn warm weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nicolette,
    Gefeliciteerd met je schoonouders !
    Super mooie kaart heb je gemaakt mooie vrolijke kleuren heel mooi plaatje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke uitwerking van de sketch, Nicolette. Erg mooie kaart voor je schoonouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaart heb je voor jouw schoonouders gemaakt Nicolette! Wat een prachtige foto! Het lijkt mij echt genieten om daar langs te fietsen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette