Pagina's

zaterdag 14 mei 2016

Moederdag kaart

Hallo allemaal,
Vroeger toen ik thuis woonde, vond ik het leuk om mijn kamertje in mijn favoriete kleur, roze te schilderen.
Echt alles werd geschilderd, de bloempotten, pennenhouder en andere bakjes. 
Voor deze kaart die ik speciaal voor moederdag hebt gemaakt heb ik dus ook mijn favoriete kleuren gebruikt.
Ik heb voor deze kaart een sketch 
gebruikt uit Noor!magazine nr 9.
Het plaatje is van Syta van Gelderen.
Deze kaart doet mee bij:

Prettig weekend!

20 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Nicolette,
    prachtige favorieten kleuren heb je gebruikt.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Nicolette, wel echt een hele roze/paarse kaart hoor. Leuk gecombineerd allemaal.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat weet ik nog wel hoor, alles roze op jouw kamertje haha. Je kaart is erg mooi zussie.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart voor moederdag, Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je een leuke moederdagkaart gemaakt in deze zoete kleurtjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe moederdagkaart, en toch leuk als je alles als door een roze bril ziet...
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart heerlijk dat zoete.. dat past wel bij de kopjes thee.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Nicolette!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie kaart Nicolette! Wat leuk dat je zo gek op roze bent dat je tot de pennenbak aan toe alles roze had geschilderd :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje leuk al dat roze ben er ook zo gek op
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! Misschien krijgt je moeder wel weer associaties met vroeger als al dit roze ziet. Supermooi gemaakt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is superroze en hartstikke mooi!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kaart. Heerlijk al dat roze bij elkaar!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooi kaartje, Nicolette.
    In prachtige kleuren.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke suikerzoete roze kaart Nicolette.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey,
    Great card I love the color selection color
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi, lief kaartje heb je gemaakt. Dank je wel voor het meedoen met de Moederdagchallenge van de Kaartjes Inspiratie Challenge Blog.
    Groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful girly card! Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette