Pagina's

zaterdag 5 september 2020

Babykaarten

 Hallo allemaal,

Dit keer laat ik weer een aantal babykaarten tegelijk zien.
Deze heb ik allemaal in opdracht gemaakt.

Bij de 1e kaart zit een verhaal aan vast.
Mijn kapster vroeg of ik een geboortekaartje voor haar moeder wilde maken. Zij heeft vroeger nooit een geboortekaartje gehad en heeft dat altijd jammer gevonden. Waarschijnlijk was dat niet de gewoonte of  misschien geen geld voor? En omdat haar moeder 75 werd, is zij een album met foto's gaan maken en wilde graag beginnen bij de geboorte dus met een kaart. Ik ben op zoek gegaan naar een oud plaatje en deze had ik gelukkig in mijn map zitten.
Mijn kapster was er blij mee, precies wat ze wilde.
Altijd leuk toch?


Deze kaart maakt ik voor mijn ouders, zij wilde deze aan iemand van de thuiszorg geven 
die bevallen was van een dochter.


***
Deze kaart doet mee bij:

En ik kreeg de vraag of ik 2 kaarten wilde maken voor 2 vrouwen die zwanger zijn.
Ik stuur zelf nooit kaarten als iemand zwanger is, dus moest 
echt wel even hier over nadenken.
Maar ook deze vielen goed in de smaak.
De plaatjes zijn echt al heel oud, van Eline's baby.



Ik blijf nog even in de babykaarten, want mijn buurvrouw wil 2 jongenskaarten.
Ik ga weer gauw aan de slag 😀

Fijn weekend!


19 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee van de kapster voor haar moeder een geboortekaartje, je bent er goed in geslaagd!
    Ook je andere kaartjes zijn heel leuk, en of de plaatjes nu nieuwe of oud zijn ze blijven leuk.
    fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief idee van de kapster. Ik heb ook nog van die plaatjes liggen. Je hebt er een schattig kaartje mee gemaakt.
    De in verwachting kaartjes zijn ook leuk geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattige babykaartjes, Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn super leuk Nicolette!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke serie babykaarten Nicolette.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi verhaal van de moeder van je kapster. Heel mooi kaartje geworden. De andere zijn ook erg mooi.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief van je kapster om een geboorte
    kaartje te laten maken voor haar moeder, erg leuk, net als de rest, allemaal schattig
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief gebaar van je kapster voor haar Moeder. je hebt een leuk bijpassend plaatje gevonden voor deze kaart. Ook je andere kaarten zijn plaatjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje voor iemand die 75 jaar wordt. Dat is heel leuk bedacht om het album met dat kaartje te beginnen. De andere zijn ook allemaal heel mooi.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig en schattig!
    De kaart voor de kapster vind ik heel bijzonder en erg leuk bedacht met het oudere plaatje. Zal voor een 75 jarige heel herkenbaar zijn.
    De andere kaartjes zijn ook erg mooi.
    Blijft leuk om te maken niet dan!
    Succes en ik ben benieuwd naar de jongens babykaartjes.
    Nicolette kijk morgen maar op mijn blogje ik heb genoten van jullie facebook tutorial :)
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke babykaartjes maakte je Nicolette. En wat een lief en eigenlijk triest verhaal van de moeder van je kapster. Wat zal ze dit mooi vinden en ook toevallig dat je zo’n ouderwets plaatje had, precies goed! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat leuk zeg, deze babykaarten! Ik vind de kaarten voor een zwangerschap ook tof. Toevallig heb ik er vandaag eentje gemaakt, met sokjes erbij, alvast een klein cadeautje...
    En zo leuk, ik heb jullie live uitzending net gekeken! Heel goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie serie geboortekaartjes zo leuk met al die verschillende kleurtjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk deze kaartjes...mooi gemaakt hoor...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke en lieve babykaarten. De kaarten voor de zwangerschap zijn ook mooi geworden, goed bedacht zo, dat zou ik ook lastig vinden denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een bijzonder verzoek van je kapster. Je hebt er een mooie kaart van gemaakt.
    Ook de andere kaarten zijn mooi!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sweet pink card. I love your design. Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards
    Danka
    TTCRD
    Twórcze pasje Danki {My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het zijn allemaal leuke kaarten geworden. Allemaal weer heel anders. Dat maakt onze hobby ook zo leuk
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a wonderful selection of cards, so pretty, Thanks for joining us at Crafty Catz this week x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette