Pagina's

donderdag 17 september 2020

Kerstkaart week 38

 Hallo allemaal,

Voor deze kerstkaart heb ik dezelfde DDD mal als vorige week gebruikt.
Het plaatje is officieel geen plaatje, maar een onderdeel van een vel.
Ik heb het zo uitgeknipt dat het net een plaatje lijkt.
Het bijpassende papier is ook van Maja design, Christmas Season.
Op het moment zie je veel de leuke nieuwe brievenbus van Marianne Design, maar deze oude blijft toch ook wel erg leuk om te gebruiken.
De tekst is ook van MD


***



28 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met leuke details leuk idee om het plaatje zo uit te knippen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart, inderdaad die oude spulletjes blijven ook zo leuk om te gebruiken.
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Nicolette. Het plaatje is erg mooi. De kaart leuk samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, leuk zoals je het papier met de dame gebruikt hebt, lijkt net of ze echt de brieven op de post doet.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal top! Ook ik blijf de oude brievenbus super leuk vinden.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Slim gedaan met je afbeelding, Nicolette! Het is een pracht van een kaart. Soms zijn onderdelen van een vel te mooi om als vel te gebruiken.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk kaartje Nicolette....de afbeelding is mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke kaart. Mooi model, plaatje en papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart Nicolette.
    Mooi modelletje heb je gebruikt.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje en de oude brievenbus is ook erg leuk vind ik!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi dit kerstkaartje Nicolette, een super leuke van vorm en mooi opgemaakt met prachtige accentjes, zoals die brievenbus...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje met dit papier en de brievenbus is echt een blikvanger.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige Kerstkaart!
    Slim om je eigen plaatje te maken, kan prima.
    Mooie kleuren combi.
    Fijne dag verder, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw wat een mooie kaart Nicolette. Dat papier heb ik ook maar nog niet gebruikt,alleen maar naar kijken hihi. Gaaf dat je ook de rechthoekige brievenbus hebt gebruikt, die is nog steeds mooi vind ik.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, mooi papier. Dat kan heel goed, een gedeelte uit een vel knippen, lijkt inderdaad net een plaatje zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart Nicolette.
    Goed idee om een stuk uit DP te gebruiken, zo komt het mooi in de kijker.
    Leuke brievenbus, is altijd tof om te gebruiken op echte post.

    Je vertelde dat jij ook de nieuwe Blogger gebruikt. Hoe krijg jij dan de 1ste foto erbij, bij mij komt de 2de foto tevoorschijn ?
    Ik moet er nog bij leren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart met het maja dp.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kerstkaart met dit prachtige papier, ik gebruik ook wel eens een plaatje uit het DP. Ik denk dat ik mijn stans ga verkopen, ik heb er nu 2 gemaakt en dat was het dan wel,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige kerstkaart en de brievenbus past er perfect bij,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel mooie kerstkaart, tof met die blauwe brievenbus, combineert super met het papier en de afbeelding!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart Nicolette! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zeker is deze oude brievenbus erg leuk Nicolette. Dat vind ik met veel oudere malletjes toch wel....Leuk hoe je het mooie plaatje verwerkt hebt, het is een schitterende kaart geworden. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful vintage look! Great job!!
    Carol - CCC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This card is full of nostalgia... and it's a lovely shape! Great submission!
    Thanks for sharing at Christmas Craft Creations.
    Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. A lovely card. Thank you for joining in at Christmas Craft Creations. Lynne DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette