Pagina's

maandag 14 november 2022

Joop 75 jaar

Hallo allemaal,

Vandaag is Joop, de man van Margreet, jarig. Omdat hij 75 is geworden deed Margreet een oproepje om hem een kaart te sturen. Maar ja, wat verwerk je dan op de kaart. Dus heb ik gemaild wat de hobby's van Joop waren en waar hij van houdt. Toen ik de mail terug kreeg, had ik eigenlijk gelijk al een idee in mij hoofd en de kaart was dan ook zo klaar. Ik denk dat jullie we kunnen raden waar hij van houdt.


***
Deze kaart doet mee bij:
aperfecttimetocraft

En ons hobbyweekend was erg leuk. Ik heb 19 kaarten kunnen maken. Straks alles opruimen en weer een plekje geven.

En vanmiddag om 14.00 ben ik live samen met Renate van Kaartjes Inspiratie Challenge 
 op facebook in de groep van KIC. 


18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie toepasselijke kaart voor Joop heb je gemaakt met de zure bommen erop. D3 kaart erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dat heb je leuk bedacht met die pot augurken Nicolette, heel blogland heeft dat laatst kunnen lezen dat Joop daar een grote fan van is!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zijn 1e reactie toen hij de kaart openmaakte: hé zure bommen....lekker. Hij vond hem erg mooi en een leuk model. Namens Joop heel erg bedankt!
    Ik had je productie kerstkaarten al op insta gezien. Wat veel zeg. Hard gewerkt hoor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je kaart voor de jarige.
    Wow 19 kaarten kunnen maken! Dan zijn jullie super goed bezig geweest.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie felicitatiekaart heb je gemaakt Nicolette en helemaal toepasselijk, begrijp ik. Fijne mal is dit ook. Je hebt een flinke inhaalslag gemaakt, fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad! De video kijk ik later terug, want ik zit niet op Facebook.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat slim van je om te vragen waar Joop van houdt.
    Hij zal vast heel blij zijn met je mooi kaartje.
    Jullie weekend is wel heel goed besteed en het zal vast heel gezellig geweest zijn.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihihi, ik wist meteen waarom je dit plaatje had gekozen. Las vorige week bij Margreet dat Joop van zure bommen houdt! Leuke toepasselijke kaart!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke en persoonlijke kaartvoor Joop!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie persoonlijke kaart !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha wat is dit een leuke kaart voor Joop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a great idea for a fun birthday card! Thank you for joining in at Crafty Calendar this month.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke felicitatie-kaart voor Joop met zijn favoriete zure bommen hihi. Dat is knap 19 kaarten, hebben jullie wel geslapen ?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke idee, deze kaart met de grote pot augurken waar Joop gek op is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke verjaardagskaart voor joop.
    Zeker met de pot met zure bommen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt GE-WEL-DIG deze kaart voor Joop, dat je ook net dit plaatje had Nicolette xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke toepasselijke kaart voor Joop!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. "lekker"groen ;-) Bedankt voor het meesepeln bij AAA Birthday Cards met je leuke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Well that's certainly a bit different. What a fun idea. Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette