Pagina's

zondag 20 november 2022

KIC Challenge # 173 Condoleance

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik de reminder zien voor kaartjes-inspiratie-challenges.
Deze maand is het thema: Condoleance. 


Afgelopen maandag was ik samen met Renate live in de groep van kaartjes-inspiratie-challenges op Facebook.
Ik heb daar deze kaart gemaakt. Onder deze kaart staat het filmpje.



Deze kaart had ik ook nog in mijn mapje staan, die laat ik gelijk ook maar zien.

Genoeg inspiratie hoop ik zo.
De challenge loopt nog t/m 3 december.


12 opmerkingen:

  1. Het zijn alle drie hele mooie condoleance kaarten geworden.
    Met deze kaarten kun je weer troost brengen bij de mensen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaarten zijn het, Nicolette. Die brengen vast wel wat troost.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie troostrijke kaarten. Heb de video teruggekeken: erg leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten heb je gemaakt Nicolette, om troost uit te halen... De video ga ik nog terugkijken, leuk!
    Nog een fijne zondag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie serie condoleancekaarten heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie serie condoleancekaarten, ik vind de laatste het mooist,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige serie condoleance kaarten Nicolette.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie serie condoleance kaarten, ze worden vast heel erg gewaardeerd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten Nicolette.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette