Pagina's

vrijdag 12 mei 2023

Fijne verjaardag

Hallo allemaal,

De kaartenverkoop viel gisteren wat tegen. Er kwamen wel mensen langs de kraam, maar keken alleen en liepen dan weer door. Maar het was een leuke middag en ik heb voorlopig genoeg kaarten op voorraad. Fijn als het straks weer mooi weer gaat worden.
Voor deze kaart heb ik een DDD mal gebruikt en Maja papier. Dit blokje blijf ik zo leuk vinden dat ik er pas nog 1 gekocht hebt. Het plaatje hoort ook bij de serie.


***
Deze kaart doet mee bij:
En gisteravond zijn met onze zonen en hun vriendinnen naar Soldaat van Oranje geweest.
Het was voor mij de 3e keer, maar de kinderen waren nog nooit geweest.
Een mooi indrukwekkende avond.

Fijn weekend!

13 opmerkingen:

  1. Jammer toch van al die mooie kaartjes dat de verkoop zo tegen viel.
    Dit is ook weer zo een mooi kaartje .
    De plaatsjes zijn ook zo leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en het papier is heel bijzonder…heb het ook nog liggen. De plaatjes erbij zijn ook zo schattig.
    Jammer dat de verkoop tegenviel…volgende keer beter joh! Je heb iig weer voorraad!
    Leuk zo’n avondje uit met elkaar, ik zei het pas nog om eens te gaan, nog nooit geweest!
    Fijn weekend groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, je vorige kaart was ook al zo'n snoepie. Jammer dat de verkoop tegenviel. Fijn dat jullie hebben genoten samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer is dat, als de verkoop tegenvalt. Nelleke en ik hebben dat ook ervaren.
    Maar zoals je zegt: Genoeg in voorraad! Deze kaart is heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje met dit plaatje erbij, Jammer van de tegenvallende verkoop. Gezellig uitje met de kinderen gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo wat jammer zeg dat de verkoop tegen viel…de mensen sturen echt wel weinig kaarten momenteel!
    Ik mocht dit jaar mijn kaarten weer bij mijn schoonzus zetten in de kapsalon en waar ze er vorig jaar uitvlogen is het nu na 30 kaarten gestopt….al ben ik daar ook wel blij mee natuurlijk.
    Je kaartje is een bjoetie en dit papier is zeker erg mooi!
    Jullie hadden een leuk uitje, heerlijk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel jammer dat de verkoop tegenviel, misschien sturen de mensen ook minder kaarten. Jij hebt in ieder geval genoeg voorraad, deze combinatie van papier en plaatje blijft mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart weer Nicolette met dit gave Maja DP. Leuk plaatje heb je erbij gebruikt. Ik heb dit blokje ook en blijft inderdaad leuk. Jammer van gisteren maar je kunt voorlopig weer vooruit! 🙂
    Fijn weekend.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met dit leuke model en leuk plaatje. Jammer dat de verkoop minder geslaagd was. Maar de leuke avond met je kinderen maakt het zeker helemaal goed!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige verjaardagskaart. Jammer dat de verkoop tegen viel . Maar jullie hadden het wel gezellig... en jij hebt alvast een mooie voorraad. Handig.. Gezellig met het gele gezin een avondje uit. Wij zijn er heel lang geleden geweest . Dat was in het eerste half jaar.. toen dachten ze dat de voorstelling tijdelijk zou zijn. Nu al meer dan 10 Jaar... zo zie je maar . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach ja de verkoop viel tegen maar we hebben wel een gezellige middag gehad! En weer genoeg kaarten voor de voorraad.
    Dit kaartje is echt een juweeltje!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh this is so pretty - I love the image you have used!
    Thank you for sharing your card in our challenge at Dream Valley.
    Sharon – Dream Valley Challenge Designer
    http://glittertastic.blogspot.com/ - Stop by and see me!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. a very pretty card. Thanks for sharing it with us at the Classic Design challenge Janet DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette